Психологічна діагностика інтелектуально обдарованих старшокласників [Текст] : метод. посіб. / Н. А. Бєльська, М. Ю. Мельник, Н. І. Полухін [та ін.] ; НАПН України, Ін-т обдарованої дитини.

Вторинний автор-особа: Автор, Бєльська, Н. А.;Автор, Мельник, М. Ю.;Автор, Поліхун, Н. І.;Автор, Постова, К. Г.;Рецензент, Зазимко, О. В.;Рецензент, Малиношевська, А. В.Колективний автор (вторинний): Організація, під егідою якої видано, НАПН України;Організація, під егідою якої видано, Видавець, Ін-т обдарованої дитини НАПН УкраїниМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : Ін-т обдарованої дитини НАПН України, 2018Опис: 142 с : Бібліогр.: с. 134-141. - 300 пр ; 60х84 1/16.ISBN: 978-966-2633-94-8.Примітки про зміст: Ключові слова: старшокласники, психологія особистості, STEM-освіта Розділ 1. Теоретичні засади психологічної діагностики інтелектуальної обдарованості Розділ 2. Експериментальне вивчення особистісних особливостей інтелектуально обдарованих старшокласників Розділ 3. Теоретично-методичні засади діагностики обдарованості старшокласників, схильних до дослідницької діяльності Анотація: У методичному посібнику представлено результати теоретико-емпіричного вивчення потреби психологічної діяльності інтелектуально обдарованих старшокласників. Обгрунтовано теоретико-методичні засади діагностики обдарованості старшокласників, схильних до дослідницької діяльності. Розкрито зміст і структуру психодіагностичного дослідження. Представлено результати експериментального дослідження особистісних особливостей інтелектуально обдарованих старшокласників. .Найменування теми як предметна рубрика: Психологія. Дитяча психологія Тематика: 2489 | 1182 | 1195Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 159.9 Психологія Список(и), у яких присутня ця одиниця: Вікова психологія | Психологія
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Зібрання Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Навчальні посібники Навчальні посібники Читальний зал Навчальний фонд Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд book 159.928:159.98](075.8) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно ML19040355
Навчальні посібники Навчальні посібники Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд book 159.928:159.98](075.8) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно ML19040356
Навчальні посібники Навчальні посібники Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд book 159.928:159.98](075.8) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно ML19040357
Навчальні посібники Навчальні посібники Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд book 159.928:159.98](075.8) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно ML19040358
Навчальні посібники Навчальні посібники Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд book 159.928:159.98](075.8) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно ML19040359

Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту обдарованої дитини НАПН України
(протокол № 6 від 27 червня 2018 року)

Ключові слова: старшокласники, психологія особистості, STEM-освіта Розділ 1. Теоретичні засади психологічної діагностики інтелектуальної обдарованості Розділ 2. Експериментальне вивчення особистісних особливостей інтелектуально обдарованих старшокласників Розділ 3. Теоретично-методичні засади діагностики обдарованості старшокласників, схильних до дослідницької діяльності

У методичному посібнику представлено результати теоретико-емпіричного вивчення потреби психологічної діяльності інтелектуально обдарованих старшокласників. Обгрунтовано теоретико-методичні засади діагностики обдарованості старшокласників, схильних до дослідницької діяльності. Розкрито зміст і структуру психодіагностичного дослідження. Представлено результати експериментального дослідження особистісних особливостей інтелектуально обдарованих старшокласників.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха