Психологічна діагностика інтелектуально обдарованих старшокласників [Текст] : метод. посіб. / Н. А. Бєльська, М. Ю. Мельник, Н. І. Полухін [та ін.] ; НАПН України, Ін-т обдарованої дитини.
Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : Ін-т обдарованої дитини НАПН України, 2018Опис: 142 с : Бібліогр.: с. 134-141. - 300 пр ; 60х84 1/16.ISBN: 978-966-2633-94-8.Примітки про зміст: Ключові слова: старшокласники, психологія особистості, STEM-освіта Розділ 1. Теоретичні засади психологічної діагностики інтелектуальної обдарованості Розділ 2. Експериментальне вивчення особистісних особливостей інтелектуально обдарованих старшокласників Розділ 3. Теоретично-методичні засади діагностики обдарованості старшокласників, схильних до дослідницької діяльності Анотація: У методичному посібнику представлено результати теоретико-емпіричного вивчення потреби психологічної діяльності інтелектуально обдарованих старшокласників. Обгрунтовано теоретико-методичні засади діагностики обдарованості старшокласників, схильних до дослідницької діяльності. Розкрито зміст і структуру психодіагностичного дослідження. Представлено результати експериментального дослідження особистісних особливостей інтелектуально обдарованих старшокласників. .Найменування теми як предметна рубрика: Психологія. Дитяча психологія Тематика: 2489 | 1182 | 1195Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 159.9 Психологія Список(и), у яких присутня ця одиниця: Вікова психологія | ПсихологіяТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Зібрання | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Навчальні посібники | Читальний зал Навчальний фонд | Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд | book | 159.928:159.98](075.8) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ML19040355 | |
Навчальні посібники | Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд | Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд | book | 159.928:159.98](075.8) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ML19040356 | |
Навчальні посібники | Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд | Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд | book | 159.928:159.98](075.8) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ML19040357 | |
Навчальні посібники | Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд | Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд | book | 159.928:159.98](075.8) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ML19040358 | |
Навчальні посібники | Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд | Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд | book | 159.928:159.98](075.8) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ML19040359 |
Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту обдарованої дитини НАПН України
(протокол № 6 від 27 червня 2018 року)
Ключові слова: старшокласники, психологія особистості, STEM-освіта Розділ 1. Теоретичні засади психологічної діагностики інтелектуальної обдарованості Розділ 2. Експериментальне вивчення особистісних особливостей інтелектуально обдарованих старшокласників Розділ 3. Теоретично-методичні засади діагностики обдарованості старшокласників, схильних до дослідницької діяльності
У методичному посібнику представлено результати теоретико-емпіричного вивчення потреби психологічної діяльності інтелектуально обдарованих старшокласників. Обгрунтовано теоретико-методичні засади діагностики обдарованості старшокласників, схильних до дослідницької діяльності. Розкрито зміст і структуру психодіагностичного дослідження. Представлено результати експериментального дослідження особистісних особливостей інтелектуально обдарованих старшокласників.
Немає коментарів для цієї одиниці.