Типологія та методи виявлення інтелектуально обдарованих старшокласників, схильних до дослідницької діяльності [Текст] : метод. посіб. / Н. А. Бєльська ; НАПН України, Ін-т обдарованої дитини.

Основний автор-особа: Автор, Бєльська, Н. А.Вторинний автор-особа: Рецензент, Зазимко, О. В.;Рецензент, Постова, К. Г.Колективний автор (вторинний): Організація, під егідою якої видано, НАПН України;Організація, під егідою якої видано, Видавець, Ін-т обдарованої дитини НАПН УкраїниМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : Ін-т обдарованої дитини НАПН України, 2018Опис: 128 с : Бібліогр.: с. 125-127. - 300 пр ; 60х84 1/16.ISBN: 978-966-2633-92-4.Примітки про зміст: Ключові слова: старшокласники Анотація: Посібник присвячено проблемі вивчення типів і видів обдарованості старшокласників. У праці представлено авторську версію типології обдарованості, яка охоплює такі типи обдарованості: академічну, інтелектуальну, творчу, естетичну, практичну та технічну, соціально-комунікативну та лідерську, сенсомоторну. Також подано результати експериментальних досліджень кожного з указаних типів. Окремо розглянуто типи інтелектуальної обдарованості дітей - учасників конкурсу-захисту науково-дослідних і творчих робіт Малої академії наук України. Описано їхні когнітивно-поведінкові й особистісні характеристики. Посібник містить перелік і детальний опис психодіагностичних методик (включаючи авторські модифікації), які рекомендовані для дослідження якості та рівня академічної, інтелектуальної та творчої обдарованостей. Посібник призначений для практичних та академічних психологів, студентів і викладачів факультетів психології. .Найменування теми як предметна рубрика: Психологія Тематика: 2489 | 1195Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 159.9 Психологія | 001 Наука Список(и), у яких присутня ця одиниця: Вікова психологія | Наука | Психологія
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Зібрання Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Навчальні посібники Навчальні посібники Читальний зал Навчальний фонд Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд book 159.928:001.89](075.8) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно ML19040360
Навчальні посібники Навчальні посібники Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд book 159.928:001.89](075.8) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно ML19040361
Навчальні посібники Навчальні посібники Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд book 159.928:001.89](075.8) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно ML19040362
Навчальні посібники Навчальні посібники Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд book 159.928:001.89](075.8) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно ML19040363
Навчальні посібники Навчальні посібники Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд book 159.928:001.89](075.8) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно ML19040364
Поличне розташування: Навчальний фонд Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
159.923:37.015.3 Теорія і методологія інноваційно-психологічного клімату загальноосвітнього закладу 159.928:001.89](075.8) Типологія та методи виявлення інтелектуально обдарованих старшокласників, схильних до дослідницької діяльності 159.928:001.89](075.8) Типологія та методи виявлення інтелектуально обдарованих старшокласників, схильних до дослідницької діяльності 159.928:001.89](075.8) Типологія та методи виявлення інтелектуально обдарованих старшокласників, схильних до дослідницької діяльності 159.928:001.89](075.8) Типологія та методи виявлення інтелектуально обдарованих старшокласників, схильних до дослідницької діяльності 159.928:001.89](075.8) Типологія та методи виявлення інтелектуально обдарованих старшокласників, схильних до дослідницької діяльності 159.928:004](075.8) Проектування засобів діагностики обдарованості дітей та молоді в інформаційному середовищі : метод. посіб.

Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту обдарованої дитини НАПН України
(протокол № 10 від 26 жовтня 2016 року)

Ключові слова: старшокласники

Посібник присвячено проблемі вивчення типів і видів обдарованості старшокласників. У праці представлено авторську версію типології обдарованості, яка охоплює такі типи обдарованості: академічну, інтелектуальну, творчу, естетичну, практичну та технічну, соціально-комунікативну та лідерську, сенсомоторну. Також подано результати експериментальних досліджень кожного з указаних типів. Окремо розглянуто типи інтелектуальної обдарованості дітей - учасників конкурсу-захисту науково-дослідних і творчих робіт Малої академії наук України. Описано їхні когнітивно-поведінкові й особистісні характеристики. Посібник містить перелік і детальний опис психодіагностичних методик (включаючи авторські модифікації), які рекомендовані для дослідження якості та рівня академічної, інтелектуальної та творчої обдарованостей.
Посібник призначений для практичних та академічних психологів, студентів і викладачів факультетів психології.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха