Типологія та методи виявлення інтелектуально обдарованих старшокласників, схильних до дослідницької діяльності [Текст] : метод. посіб. / Н. А. Бєльська ; НАПН України, Ін-т обдарованої дитини.
Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : Ін-т обдарованої дитини НАПН України, 2018Опис: 128 с : Бібліогр.: с. 125-127. - 300 пр ; 60х84 1/16.ISBN: 978-966-2633-92-4.Примітки про зміст: Ключові слова: старшокласники Анотація: Посібник присвячено проблемі вивчення типів і видів обдарованості старшокласників. У праці представлено авторську версію типології обдарованості, яка охоплює такі типи обдарованості: академічну, інтелектуальну, творчу, естетичну, практичну та технічну, соціально-комунікативну та лідерську, сенсомоторну. Також подано результати експериментальних досліджень кожного з указаних типів. Окремо розглянуто типи інтелектуальної обдарованості дітей - учасників конкурсу-захисту науково-дослідних і творчих робіт Малої академії наук України. Описано їхні когнітивно-поведінкові й особистісні характеристики. Посібник містить перелік і детальний опис психодіагностичних методик (включаючи авторські модифікації), які рекомендовані для дослідження якості та рівня академічної, інтелектуальної та творчої обдарованостей. Посібник призначений для практичних та академічних психологів, студентів і викладачів факультетів психології. .Найменування теми як предметна рубрика: Психологія Тематика: 2489 | 1195Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 159.9 Психологія | 001 Наука Список(и), у яких присутня ця одиниця: Вікова психологія | Наука | ПсихологіяТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Зібрання | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Навчальні посібники | Читальний зал Навчальний фонд | Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд | book | 159.928:001.89](075.8) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ML19040360 | |
Навчальні посібники | Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд | Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд | book | 159.928:001.89](075.8) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ML19040361 | |
Навчальні посібники | Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд | Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд | book | 159.928:001.89](075.8) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ML19040362 | |
Навчальні посібники | Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд | Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд | book | 159.928:001.89](075.8) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ML19040363 | |
Навчальні посібники | Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд | Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд | book | 159.928:001.89](075.8) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ML19040364 |
Поличне розташування: Навчальний фонд Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту обдарованої дитини НАПН України
(протокол № 10 від 26 жовтня 2016 року)
Ключові слова: старшокласники
Посібник присвячено проблемі вивчення типів і видів обдарованості старшокласників. У праці представлено авторську версію типології обдарованості, яка охоплює такі типи обдарованості: академічну, інтелектуальну, творчу, естетичну, практичну та технічну, соціально-комунікативну та лідерську, сенсомоторну. Також подано результати експериментальних досліджень кожного з указаних типів. Окремо розглянуто типи інтелектуальної обдарованості дітей - учасників конкурсу-захисту науково-дослідних і творчих робіт Малої академії наук України. Описано їхні когнітивно-поведінкові й особистісні характеристики. Посібник містить перелік і детальний опис психодіагностичних методик (включаючи авторські модифікації), які рекомендовані для дослідження якості та рівня академічної, інтелектуальної та творчої обдарованостей.
Посібник призначений для практичних та академічних психологів, студентів і викладачів факультетів психології.
Немає коментарів для цієї одиниці.