Практичний інтелект учнівської молоді: діагностика обдарованості [Текст] : монографія / В. П. Тименко, С. О. Довгий, М. Ю. Мельник [та ін.] ; НАПН України, Ін-т обдарованої дитини.

Вторинний автор-особа: Авторський колектив, учасник, Тименко, В. П.;Авторський колектив, учасник, Довгий, С. О.;Авторський колектив, учасник, Мельник, М. Ю.;Авторський колектив, учасник, Тригуб, Т. М. ;Авторський колектив, учасник, Кузьмінець, М. П.;Рецензент, Чирчик, С. В.;Рецензент, Ковальчук, Ю. М.Колективний автор (вторинний): Організація, під егідою якої видано, НАПН України;Організація, під егідою якої видано, Видавець, Ін-т обдарованої дитини НАПН УкраїниМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : Ін-т обдарованої дитини НАПН України, 2018Опис: 176 с : Бібліогр.: 161-175. - 300 пр ; 60х84 1/16.ISBN: 978-966-2633-96-2.Примітки про зміст: Ключові слова Анотація: У монографії здійснено аналіз сутності обдарованості у вітчизняному та закордонному наукознавствах, виокремлено нові концепції взаємодії інтелекту і творчості. Обгрунтовано практичний інтелект з урахуванням праць Л. Виготського, Р. Штернберга та інших видатних психологів. Актуалізовано традиційні методи діагностики і показано значення проектної творчості учнівської молоді для виявлення практичного інтелекту. Сформульовано концептуальні засади діагностики практичного інтелекту учнів і студентів у контексті українського науковознавства. Монографія призначена для практичних психологів, педагогів закладів загальної, професійної, вищої та післядипломної освіти, коучів, менеджерів, підприємців - усіх, хто цікавиться рівнем розвитку власного практичного інтелекту. .Найменування теми як предметна рубрика: Психологія Тематика: 4109 | 2489 | 1195 | 1788Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 159.9 Психологія Список(и), у яких присутня ця одиниця: Психологія | Вікова психологія
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Зібрання Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Наукові видання Наукові видання Читальний зал Навчальний фонд Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд book 159.928:159.98 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно ML19040368
Наукові видання Наукові видання Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд book 159.928:159.98 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно ML19040369
Наукові видання Наукові видання Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд book 159.928:159.98 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно ML19040370
Наукові видання Наукові видання Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд book 159.928:159.98 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно ML19040371
Наукові видання Наукові видання Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд book 159.928:159.98 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно ML19040372

Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту обдарованої дитини НАПН України
(протокол № 5 від 30 травня 2018 року)

Ключові слова:

У монографії здійснено аналіз сутності обдарованості у вітчизняному та закордонному наукознавствах, виокремлено нові концепції взаємодії інтелекту і творчості. Обгрунтовано практичний інтелект з урахуванням праць Л. Виготського, Р. Штернберга та інших видатних психологів. Актуалізовано традиційні методи діагностики і показано значення проектної творчості учнівської молоді для виявлення практичного інтелекту. Сформульовано концептуальні засади діагностики практичного інтелекту учнів і студентів у контексті українського науковознавства. Монографія призначена для практичних психологів, педагогів закладів загальної, професійної, вищої та післядипломної освіти, коучів, менеджерів, підприємців - усіх, хто цікавиться рівнем розвитку власного практичного інтелекту.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха