Інтерактивна психолого-педагогічна підтримка соціалізації обдарованих старшокласників [Текст] : метод. посіб. / М. С. Гальченко, К. А. Андросович, Л. І. Ткаченко [та ін.] ; НАПН України, Ін-т обдарованої дитини.
Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : Ін-т обдарованої дитини НАПН України, 2018Опис: 134, [2] с : Бібліогр. в кінці розд. - 300 пр ; 60х84 1/16.ISBN: 978-966-2633-97-9.Примітки про зміст: Ключові слова: старшокласники, індивідуальний підхід, мережа Інтернет Теоретичні засади психолого-педагогічної підтримки соціалізвції обдарованих учнів Організація інтерактивної підтримки соціалізвції обдарованих учнів засобами Інтернет Підготовка вчителя до соціалізації обдарованих учнів інтерактивними засобами Анотація: У методичному посібнику представлено аналіз вітчизняного та світового досвіду щодо психолого-педагогічної підтримки обдарованих учнів старших класів. Авторами розроблено й описано теоретичні психологічну та педагогічну моделі, що забезпечує мультидисциплінарний підхід до вивчення проблеми соціалізації обдарованої особистості. .Найменування теми як предметна рубрика: Соціальна робота. Соціальна психологія Тематика: 2489 | 1144 | 1009 | 4064Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 159.9 Психологія 316.6 Соціальна психологія Список(и), у яких присутня ця одиниця: Психологія | Соціальна психологіяТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Зібрання | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Навчальні посібники | Читальний зал Навчальний фонд | Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд | book | 159.928:36.61(075.8) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ML19040378 | |
Навчальні посібники | Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд | Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд | book | 159.928:36.61(075.8) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ML19040379 | |
Навчальні посібники | Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд | Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд | book | 159.928:36.61(075.8) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ML19040380 | |
Навчальні посібники | Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд | Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд | book | 159.928:36.61(075.8) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ML19040381 | |
Навчальні посібники | Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд | Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд | book | 159.928:36.61(075.8) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ML19040382 |
Рекомендовано до друку Вченою радою Ін-ту обдарованої дитини НАПН України
(від 30 травня 2018 року, протокол № 5)
Ключові слова: старшокласники, індивідуальний підхід, мережа Інтернет Теоретичні засади психолого-педагогічної підтримки соціалізвції обдарованих учнів Організація інтерактивної підтримки соціалізвції обдарованих учнів засобами Інтернет Підготовка вчителя до соціалізації обдарованих учнів інтерактивними засобами
У методичному посібнику представлено аналіз вітчизняного та світового досвіду щодо психолого-педагогічної підтримки обдарованих учнів старших класів. Авторами розроблено й описано теоретичні психологічну та педагогічну моделі, що забезпечує мультидисциплінарний підхід до вивчення проблеми соціалізації обдарованої особистості.
Немає коментарів для цієї одиниці.