Інтерактивна психолого-педагогічна підтримка соціалізації обдарованих старшокласників [Текст] : метод. посіб. / М. С. Гальченко, К. А. Андросович, Л. І. Ткаченко [та ін.] ; НАПН України, Ін-т обдарованої дитини.

Вторинний автор-особа: Авторський колектив, учасник, Гальченко, М. С.;Авторський колектив, учасник, Андросович, К. А.;Авторський колектив, учасник, Ткаченко, Л. І.;Авторський колектив, учасник, Ковальова, О. А.;Авторський колектив, учасник, Найдьонова, Л. М.;Рецензент, Локшина, О. І.;Рецензент, Подшивайлов, Ф. М.Колективний автор (вторинний): Організація, під егідою якої видано, НАПН України;Організація, під егідою якої видано, Видавець, Ін-т обдарованої дитини НАПН УкраїниМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : Ін-т обдарованої дитини НАПН України, 2018Опис: 134, [2] с : Бібліогр. в кінці розд. - 300 пр ; 60х84 1/16.ISBN: 978-966-2633-97-9.Примітки про зміст: Ключові слова: старшокласники, індивідуальний підхід, мережа Інтернет Теоретичні засади психолого-педагогічної підтримки соціалізвції обдарованих учнів Організація інтерактивної підтримки соціалізвції обдарованих учнів засобами Інтернет Підготовка вчителя до соціалізації обдарованих учнів інтерактивними засобами Анотація: У методичному посібнику представлено аналіз вітчизняного та світового досвіду щодо психолого-педагогічної підтримки обдарованих учнів старших класів. Авторами розроблено й описано теоретичні психологічну та педагогічну моделі, що забезпечує мультидисциплінарний підхід до вивчення проблеми соціалізації обдарованої особистості. .Найменування теми як предметна рубрика: Соціальна робота. Соціальна психологія Тематика: 2489 | 1144 | 1009 | 4064Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 159.9 Психологія 316.6 Соціальна психологія Список(и), у яких присутня ця одиниця: Психологія | Соціальна психологія
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Зібрання Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Навчальні посібники Навчальні посібники Читальний зал Навчальний фонд Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд book 159.928:36.61(075.8) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно ML19040378
Навчальні посібники Навчальні посібники Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд book 159.928:36.61(075.8) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно ML19040379
Навчальні посібники Навчальні посібники Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд book 159.928:36.61(075.8) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно ML19040380
Навчальні посібники Навчальні посібники Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд book 159.928:36.61(075.8) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно ML19040381
Навчальні посібники Навчальні посібники Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд book 159.928:36.61(075.8) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно ML19040382

Рекомендовано до друку Вченою радою Ін-ту обдарованої дитини НАПН України
(від 30 травня 2018 року, протокол № 5)

Ключові слова: старшокласники, індивідуальний підхід, мережа Інтернет Теоретичні засади психолого-педагогічної підтримки соціалізвції обдарованих учнів Організація інтерактивної підтримки соціалізвції обдарованих учнів засобами Інтернет Підготовка вчителя до соціалізації обдарованих учнів інтерактивними засобами

У методичному посібнику представлено аналіз вітчизняного та світового досвіду щодо психолого-педагогічної підтримки обдарованих учнів старших класів. Авторами розроблено й описано теоретичні психологічну та педагогічну моделі, що забезпечує мультидисциплінарний підхід до вивчення проблеми соціалізації обдарованої особистості.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха