Загальна психологія в екзаменаційних питаннях та відповідях [Текст] : навч. посіб. / Н. М. Ільїна
Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Суми : Університетська книга, 2009Опис: 239 с : Бібліогр.: с. 231-236. - 1000 прим. (в опр.) ; 60х90 1/16.ISBN: 978-966-680-440-5.Примітки про зміст: Ключові слова: загальна психологія Анотація: У посібнику в доступній формі висвітлені основні поняття загальної психології. Структура тематичного інформаційного масиву спрямована на його успішне засвоєння. Окремі складники розділів (тестові технології) розроблені в контексті впровадження у навчальний процес вищих навчальних закладів кредитно-модульної системи організації навчального процесу (КМСОНП). Зміст посібника має прикладний характер. .Найменування теми як предметна рубрика: Психологія Тематика: 3418Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 159.9 Психологія Список(и), у яких присутня ця одиниця: Психологія | Загальна психологіяТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Зібрання | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Навчальні посібники | Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд | Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд | book | 159.9 ( 075.8 ) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | AN18060186 | |
Навчальні посібники | Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд | Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд | book | 159.9 ( 075.8 ) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | AN18060167 |
Рекомендовано до друку вченою радою Глухівського державного педагогічного університету
Ключові слова: загальна психологія
У посібнику в доступній формі висвітлені основні поняття загальної психології. Структура тематичного інформаційного масиву спрямована на його успішне засвоєння. Окремі складники розділів (тестові технології) розроблені в контексті впровадження у навчальний процес вищих навчальних закладів кредитно-модульної системи організації навчального процесу (КМСОНП). Зміст посібника має прикладний характер.
Немає коментарів для цієї одиниці.