Дитяча розвивально-корекційна психологія [Текст] : модульний навч. посіб. / Т. В. Дуткевич ; М-во освіти і науки України, Кам'янець-Подільський ун-т ім. Івана Огієнка.

Основний автор-особа: Автор, Дуткевич, Т. В. Вторинний автор-особа: Рецензент, Біла, І. М.;Рецензент, Кутішенко, В. П.;Рецензент, Савицька, О. В.Колективний автор (вторинний): Організація, під егідою якої видано, М-во освіти і науки України;Організація, під егідою якої видано, Кам'янець-Подільський ун-т ім. Івана Огієнка;Видавець, Центр учбової літературиМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : Центр учбової літератури, 2018Опис: 304 с : Бібліогр.: 302-303.- 300 пр ; 60х84 1/16.ISBN: 978-617-673-498-7.Примітки про зміст: Ключові слова: психологічна адаптація, вікова психологія, дошкільне дитинство, підготовка дитини до школи, молодші школяри Розвивально-корекційна робота з дитиною в умовах дошкільної освіти Розвивально-корекційна робота з дитиною в умовах загальноосвітнього навчального закладу Методики розвивально-корекційної роботи з дітьми Анотація: У навчальному посібнику розглянуто поняття і задачі розвивально-корекційної психології, розкрито теоретичні основи і прикладні питання розвивально-корекційної роботи з дітьми на різних етапах їх соціалізації. Проаналізовано психологічні особливості розвитку і корекції спілкування, діяльності, пізнавальних та емоційно-вольових процесів, а також особистості дитини у системі дошкільної і шкільної освіти. Зміст посібника складається з текстів лекцій, практичних завдань, додатків та списку літератури. Навчальний посібник рекомендується студентам закладів вищої освіти, що спеціалізуються у галузі психології та педагогіки; може використовуватись викладачами психолого-педагогічних дисциплін; працівниками закладів дошкільної та шкільної ланок освіти..Найменування теми як предметна рубрика: Психологія. Дитяча психологія Тематика: 1038 | 1014 | 1296 | 3607Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 159.9 Психологія Список(и), у яких присутня ця одиниця: Вікова психологія | Психологія | Інклюзивна освіта
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Зібрання Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Навчальні посібники Навчальні посібники Читальний зал Навчальний фонд Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд book 159.922.7(075.8) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно ML19050069

Рекомендовано до друку на засіданні Вченої ради Кам'янець-Подільського нац. ун-ту ім. Івана Огієнко
(Протокол № 9 від 24 вересня 2015 року)

Ключові слова: психологічна адаптація, вікова психологія, дошкільне дитинство, підготовка дитини до школи, молодші школяри Розвивально-корекційна робота з дитиною в умовах дошкільної освіти Розвивально-корекційна робота з дитиною в умовах загальноосвітнього навчального закладу Методики розвивально-корекційної роботи з дітьми

У навчальному посібнику розглянуто поняття і задачі розвивально-корекційної психології, розкрито теоретичні основи і прикладні питання розвивально-корекційної роботи з дітьми на різних етапах їх соціалізації.
Проаналізовано психологічні особливості розвитку і корекції спілкування, діяльності, пізнавальних та емоційно-вольових процесів, а також особистості дитини у системі дошкільної і шкільної освіти. Зміст посібника складається з текстів лекцій, практичних завдань, додатків та списку літератури.
Навчальний посібник рекомендується студентам закладів вищої освіти, що спеціалізуються у галузі психології та педагогіки; може використовуватись викладачами психолого-педагогічних дисциплін; працівниками закладів дошкільної та шкільної ланок освіти.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха