Воспитание и обучение детей с нарушением речи. Психология детей с нарушениями речи [Текст] : [учеб. пособие] / К. В. Науменко

Основний автор-особа: Автор, Науменко, К. В.Колективний автор (вторинний): Видавець, СВАРОГМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Киев : СВАРОГ, 2017Опис: 272 с. : Библиогр.: с. 207-209 и в конце тем. - 300 экз. ; 60х90/16.ISBN: 966-8970-83-7.Примітки про зміст: Ключові слова: логопсихологія, естетичне виховання, трудове виховання, моральне виховання Введение. Тема 1. Предмет, задачи и методы дошкольной логопедии. Тема 2. Система помощи детям с нарушениями речи. Тема 3. Этиология нарушений речи. Тема 4. Речевые нарушения у дошкольников. Тема 5. Организация коррекционно-педагогического процесса в специальном дошкольном учреждении для детей с нарушениями речи. Тема 6. Коррекция и развитие речи средствами физического, умственного, трудового, нравственного, эстетического воспитания. Тема 7. Взаимосвязь в работе логопеда с другими специалистами. Тема 8. Воспитание детей с речевыми нарушениями в семье. Тема 9. Подготовка детей с речевыми нарушениями к школе Найменування теми як предметна рубрика: Освіта. Спеціальна освіта. Логопедія | Освіта. Дошкільна освіта Тематика: 1038Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 376 Освіта, навчання, підготовка особливих груп осіб. Спеціальні школи (інклюзивна освіта) Список(и), у яких присутня ця одиниця: Дошкільна освіта | Інклюзивна освіта | Виховання | Вікова психологія
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Навчальні посібники Навчальні посібники Читальний зал Навчальний фонд Читальний зал Навчальний фонд 376(075.8) /Н 34 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно ML19050073

У даній книзі під однією обкладинкою представлені два посібника: Воспитание и обучение детей с нарушениями речи: курс лекцій, и Логопсихология в таблицах и схемах. Розділ, виховання та навчання дітей з порушенням мови (дошкільна логопедагогіка) є необхідним звеном підготовки до роботи з дітьми із мовленнєвими порушеннями. Зміст дошкільної логопедагогіки представлено у формі лекцій.
У рамках дисципліни Спеціальна психологія, розглядаються теоретичні основи логопсихології. Всі матеріали мають вид таблиць та схем. Обрана форма викладу є наочною, компактною, передбачає створення максимальних можливостей для активізації самостійної діяльності.
Мета посібника допомогти оволодіти специфічними знанями, уміннями та навичками, сформувати моральну позицію, необхідну для корекційно-розвивальної роботи з дитиною із мовленнєвими порушеннями в умовах дитячого садочка та сім'ї.

Ключові слова: логопсихологія, естетичне виховання, трудове виховання, моральне виховання Введение. Тема 1. Предмет, задачи и методы дошкольной логопедии. Тема 2. Система помощи детям с нарушениями речи. Тема 3. Этиология нарушений речи. Тема 4. Речевые нарушения у дошкольников. Тема 5. Организация коррекционно-педагогического процесса в специальном дошкольном учреждении для детей с нарушениями речи. Тема 6. Коррекция и развитие речи средствами физического, умственного, трудового, нравственного, эстетического воспитания. Тема 7. Взаимосвязь в работе логопеда с другими специалистами. Тема 8. Воспитание детей с речевыми нарушениями в семье. Тема 9. Подготовка детей с речевыми нарушениями к школе.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха