Моделювання індивідуального розвитку дитини з особливими потребами в умовах інклюзивного ДНЗ [Текст] : навч.-метод. посіб. / Н. М. Компанець, І. В. Луценко ; Нац. академія пед. наук. України. Ін-т спеціальної педагогіки.

Основний автор-особа: Автор, Компанець, Н. М. Альтернативний автор-особа: Автор, Луценко, І. В.Вторинний автор-особа: Рецензент, Дмітрієва, І. В.;Рецензент, Калашник, В. М.Колективний автор (вторинний): Організація, під егідою якої видано, Нац. академія пед. наук. України;Організація, під егідою якої видано, Ін-т спеціальної педагогіки;Видавець, ФОП Симоненко О. І.Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : ФОП Симоненко О. І., 2018Опис: 40 с : Бібліогр. в кінці кожного розд. - 100 пр ; 60х84/16.ISBN: 978-966-97877-4-3.Примітки про зміст: Ключові слова: особливі освітні потреби, особи з обмеженими можливостями, інклюзивна освіта Анотація: У посібнику представлена модель індивідуального розвитку дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного освітнього простору ЗДО. Розглядаються загальні підходи і основні поняття «індивідуальний освітній маршрут», основні підходи до моделювання психолого-педагогічного супроводу в умовах реалізації інклюзивної практики в закладі дошкільної освіти. Запропоновано технологію створення індивідуального освітнього маршруту дитини з ООП дошкільного віку в умовах ікнлюзивної групи закладу дошкільної освіти. Посібник адресовано фахівцям команди психолого-педагогічного супроводу: педагогампсихологам, логопедам, дефектолога, соціальним педагогам, асистентам вихователя і дитини, фахівцям і керівникам закладів дошкільної освіти, які реалізують інклюзивну практику, а також батькам дітей з ООП Посібник може бути використано як навчально-методичний для підготовки бакалаврів і магістрів за напрямом «Психолого-педагогічна освіта», в системі підвищення кваліфікації та професійної перепідготовки фахівців в області інклюзивної та спеціальної освіти..Найменування теми як предметна рубрика: Освіта. Інклюзивна освіта Тематика: 1041Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 376 Освіта, навчання, підготовка особливих груп осіб. Спеціальні школи (інклюзивна освіта) Список(и), у яких присутня ця одиниця: Дошкільна освіта | Інклюзивна освіта
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Зібрання Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Навчальні посібники Навчальні посібники Читальний зал Навчальний фонд Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд book 376(075.8) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно ML19050127

Рекомендовано комісією зі спеціальної педагогіки Науково-методичної ради з питань освіти
Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України
(протокол № 22/1/12-Г-265 від 18 травня 2018 року)

Ключові слова: особливі освітні потреби, особи з обмеженими можливостями, інклюзивна освіта

У посібнику представлена модель індивідуального розвитку дітей з особливими освітніми
потребами в умовах інклюзивного освітнього простору ЗДО. Розглядаються загальні підходи і основні
поняття «індивідуальний освітній маршрут», основні підходи до моделювання психолого-педагогічного
супроводу в умовах реалізації інклюзивної практики в закладі дошкільної освіти. Запропоновано
технологію створення індивідуального освітнього маршруту дитини з ООП дошкільного віку в умовах
ікнлюзивної групи закладу дошкільної освіти.
Посібник адресовано фахівцям команди психолого-педагогічного супроводу: педагогампсихологам, логопедам, дефектолога, соціальним педагогам, асистентам вихователя і дитини, фахівцям і
керівникам закладів дошкільної освіти, які реалізують інклюзивну практику, а також батькам дітей з
ООП
Посібник може бути використано як навчально-методичний для підготовки бакалаврів і магістрів
за напрямом «Психолого-педагогічна освіта», в системі підвищення кваліфікації та професійної
перепідготовки фахівців в області інклюзивної та спеціальної освіти.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха