Моделювання індивідуального розвитку дитини з особливими потребами в умовах інклюзивного ДНЗ [Текст] : навч.-метод. посіб. / Н. М. Компанець, І. В. Луценко ; Нац. академія пед. наук. України. Ін-т спеціальної педагогіки.
Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : ФОП Симоненко О. І., 2018Опис: 40 с : Бібліогр. в кінці кожного розд. - 100 пр ; 60х84/16.ISBN: 978-966-97877-4-3.Примітки про зміст: Ключові слова: особливі освітні потреби, особи з обмеженими можливостями, інклюзивна освіта Анотація: У посібнику представлена модель індивідуального розвитку дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного освітнього простору ЗДО. Розглядаються загальні підходи і основні поняття «індивідуальний освітній маршрут», основні підходи до моделювання психолого-педагогічного супроводу в умовах реалізації інклюзивної практики в закладі дошкільної освіти. Запропоновано технологію створення індивідуального освітнього маршруту дитини з ООП дошкільного віку в умовах ікнлюзивної групи закладу дошкільної освіти. Посібник адресовано фахівцям команди психолого-педагогічного супроводу: педагогампсихологам, логопедам, дефектолога, соціальним педагогам, асистентам вихователя і дитини, фахівцям і керівникам закладів дошкільної освіти, які реалізують інклюзивну практику, а також батькам дітей з ООП Посібник може бути використано як навчально-методичний для підготовки бакалаврів і магістрів за напрямом «Психолого-педагогічна освіта», в системі підвищення кваліфікації та професійної перепідготовки фахівців в області інклюзивної та спеціальної освіти..Найменування теми як предметна рубрика: Освіта. Інклюзивна освіта Тематика: 1041Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 376 Освіта, навчання, підготовка особливих груп осіб. Спеціальні школи (інклюзивна освіта) Список(и), у яких присутня ця одиниця: Дошкільна освіта | Інклюзивна освітаТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Зібрання | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Навчальні посібники | Читальний зал Навчальний фонд | Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд | book | 376(075.8) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ML19050127 |
Рекомендовано комісією зі спеціальної педагогіки Науково-методичної ради з питань освіти
Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України
(протокол № 22/1/12-Г-265 від 18 травня 2018 року)
Ключові слова: особливі освітні потреби, особи з обмеженими можливостями, інклюзивна освіта
У посібнику представлена модель індивідуального розвитку дітей з особливими освітніми
потребами в умовах інклюзивного освітнього простору ЗДО. Розглядаються загальні підходи і основні
поняття «індивідуальний освітній маршрут», основні підходи до моделювання психолого-педагогічного
супроводу в умовах реалізації інклюзивної практики в закладі дошкільної освіти. Запропоновано
технологію створення індивідуального освітнього маршруту дитини з ООП дошкільного віку в умовах
ікнлюзивної групи закладу дошкільної освіти.
Посібник адресовано фахівцям команди психолого-педагогічного супроводу: педагогампсихологам, логопедам, дефектолога, соціальним педагогам, асистентам вихователя і дитини, фахівцям і
керівникам закладів дошкільної освіти, які реалізують інклюзивну практику, а також батькам дітей з
ООП
Посібник може бути використано як навчально-методичний для підготовки бакалаврів і магістрів
за напрямом «Психолого-педагогічна освіта», в системі підвищення кваліфікації та професійної
перепідготовки фахівців в області інклюзивної та спеціальної освіти.
Немає коментарів для цієї одиниці.