Лінгводидактичні засади вивчення української жестової мови [Текст] : монографія / Н. Б. Адамюк, О. А. Дробот, А. В. Замша, Н. А. Зборовська, С. В. Кульбіда ; НАПН України, Ін-т спеціальної педагогіки.
Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : ФОП Симоненко О. І., 2018Опис: 260 с : Бібліогр.: с. 186-194. - 100 пр ; 60х84/16.ISBN: 978-966-97877-0-5.Примітки про зміст: Ключові слова: жестова мова Розділ 1. Лінгвістичні засади вивчення української жестової мови Розділ 2. Жестомовна комунікативна компетентність Розділ 3. Дидактичні засади навчання української жестової мови Анотація: В монографії представлено комплексне осмислення проблем навчання української жестової мови як компоненту мовної освіти осіб із порушеннями слуху. Розкрито лінгвістичні особливості української жестової мови як знакової комунікативної системи.Окреслено специфіку планування і проведення уроків з української жестової мови для дітей із порушеннями слуху різних вікових груп..Найменування теми як предметна рубрика: Освіта. Інклюзивна освіта | Мовознавство. Українська мова Тематика: 1041 | 1017 | 3013 | 2075Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 376 Освіта, навчання, підготовка особливих груп осіб. Спеціальні школи (інклюзивна освіта) 811.161.2 Українська мова Список(и), у яких присутня ця одиниця: Інклюзивна освіта | Українська моваТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Зібрання | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Наукові видання | Читальний зал Навчальний фонд | Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд | book | 376:811.161.2 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ML19050142 |
Рекомендовано до друку вченою радою Інституту спеціальної педагогіки НАПН України
(протокол № 2 від 1 лютого 2018 року)
Ключові слова: жестова мова Розділ 1. Лінгвістичні засади вивчення української жестової мови Розділ 2. Жестомовна комунікативна компетентність Розділ 3. Дидактичні засади навчання української жестової мови
В монографії представлено комплексне осмислення проблем навчання української жестової мови як компоненту мовної освіти осіб із порушеннями слуху.
Розкрито лінгвістичні особливості української жестової мови як знакової комунікативної системи.Окреслено специфіку планування і проведення уроків з української жестової мови для дітей із порушеннями слуху різних вікових груп.
Немає коментарів для цієї одиниці.