Навчання школярів із затримкою психічного розвитку: теорія і практика [Текст] : навч.-метод. посіб. / Л. І. Прохоренко, Т. В. Сак, І. П. Логвінова ; за ред. Л. І. Прохоренко ; НАПН України, Ін-т спеціальної педагогіки.
Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : ФОП Симоненко Л. І., 2018Опис: 120 с : Бібліогр.: с. 124-126. - 100 пр ; 60х84/16.ISBN: 978-966-97877-2-9.Примітки про зміст: Ключові слова: Розділ 1. Психолого-педагогічні умови організації навчання школярів із затримкою психічного розвитку Розділ 2. Психологічні умови корекційного розвитку емоційної сфери у молодших школярів із ЗПР Розділ 3. Корекційно-розвиткова складова навчання школярів із затримкою психічного розвитку Розділ 4. Психолого-педагогічні умови організації корекційного навчання школярів із затримкою психічного розвитку в умовах загальноосвітньої школи Анотація: У навчально-методичному посібнику окреслено новітні підходи у навчанні дітей з особливими потребами; представлено ефективне технологічне забезпечення спеціальної та інклюзивної освіти дітей з порушенням слуху; методичні рекомендації щодо організації навчального середовища та спеціфичні прийоми, що уможливлюють забезпечення навчальних потреб таких учнів у спеціальних та інклюзивних умовах ; описано специфіку діяльності навчально-реабілітаційних центрів як нових закладів освіти ; наведено поради , що сприятимуть удосконаленню педагогічної практики..Найменування теми як предметна рубрика: Освіта. Інклюзивна освіта Тематика: 1374 | 1792 | 1038Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 376 Освіта, навчання, підготовка особливих груп осіб. Спеціальні школи (інклюзивна освіта) Список(и), у яких присутня ця одиниця: Інклюзивна освіта | Вікова психологія | ПедагогікаТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Зібрання | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Навчальні посібники | Читальний зал Навчальний фонд | Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд | book | 376(075.8) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ML19050147 |
Ключові слова: Розділ 1. Психолого-педагогічні умови організації навчання школярів із затримкою психічного розвитку Розділ 2. Психологічні умови корекційного розвитку емоційної сфери у молодших школярів із ЗПР Розділ 3. Корекційно-розвиткова складова навчання школярів із затримкою психічного розвитку Розділ 4. Психолого-педагогічні умови організації корекційного навчання школярів із затримкою психічного розвитку в умовах загальноосвітньої школи
У навчально-методичному посібнику окреслено новітні підходи у навчанні дітей з особливими потребами; представлено ефективне технологічне забезпечення спеціальної та інклюзивної освіти дітей з порушенням слуху; методичні рекомендації щодо організації навчального середовища та спеціфичні прийоми, що уможливлюють забезпечення навчальних потреб таких учнів у спеціальних та інклюзивних умовах ; описано специфіку діяльності навчально-реабілітаційних центрів як нових закладів освіти ; наведено поради , що сприятимуть удосконаленню педагогічної практики.
Немає коментарів для цієї одиниці.