Навчання школярів із затримкою психічного розвитку: теорія і практика [Текст] : навч.-метод. посіб. / Л. І. Прохоренко, Т. В. Сак, І. П. Логвінова ; за ред. Л. І. Прохоренко ; НАПН України, Ін-т спеціальної педагогіки.

Основний автор-особа: Автор, Редактор, Прохоренко, Л. І.Альтернативний автор-особа: Автор, Сак, Т. В.;Автор, Логвінова, І. П. Вторинний автор-особа: Рецензент, Соколова, Г. К.;Рецензент, Мельнікова, Л. О.Колективний автор (вторинний): Організація, під егідою якої видано, НАПН України;Організація, під егідою якої видано, Ін-т спеціальної педагогіки;Видавець, ФОП Симоненко Л. І.Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : ФОП Симоненко Л. І., 2018Опис: 120 с : Бібліогр.: с. 124-126. - 100 пр ; 60х84/16.ISBN: 978-966-97877-2-9.Примітки про зміст: Ключові слова: Розділ 1. Психолого-педагогічні умови організації навчання школярів із затримкою психічного розвитку Розділ 2. Психологічні умови корекційного розвитку емоційної сфери у молодших школярів із ЗПР Розділ 3. Корекційно-розвиткова складова навчання школярів із затримкою психічного розвитку Розділ 4. Психолого-педагогічні умови організації корекційного навчання школярів із затримкою психічного розвитку в умовах загальноосвітньої школи Анотація: У навчально-методичному посібнику окреслено новітні підходи у навчанні дітей з особливими потребами; представлено ефективне технологічне забезпечення спеціальної та інклюзивної освіти дітей з порушенням слуху; методичні рекомендації щодо організації навчального середовища та спеціфичні прийоми, що уможливлюють забезпечення навчальних потреб таких учнів у спеціальних та інклюзивних умовах ; описано специфіку діяльності навчально-реабілітаційних центрів як нових закладів освіти ; наведено поради , що сприятимуть удосконаленню педагогічної практики..Найменування теми як предметна рубрика: Освіта. Інклюзивна освіта Тематика: 1374 | 1792 | 1038Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 376 Освіта, навчання, підготовка особливих груп осіб. Спеціальні школи (інклюзивна освіта) Список(и), у яких присутня ця одиниця: Інклюзивна освіта | Вікова психологія | Педагогіка
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Зібрання Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Навчальні посібники Навчальні посібники Читальний зал Навчальний фонд Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд book 376(075.8) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно ML19050147

Ключові слова: Розділ 1. Психолого-педагогічні умови організації навчання школярів із затримкою психічного розвитку Розділ 2. Психологічні умови корекційного розвитку емоційної сфери у молодших школярів із ЗПР Розділ 3. Корекційно-розвиткова складова навчання школярів із затримкою психічного розвитку Розділ 4. Психолого-педагогічні умови організації корекційного навчання школярів із затримкою психічного розвитку в умовах загальноосвітньої школи

У навчально-методичному посібнику окреслено новітні підходи у навчанні дітей з особливими потребами; представлено ефективне технологічне забезпечення спеціальної та інклюзивної освіти дітей з порушенням слуху; методичні рекомендації щодо організації навчального середовища та спеціфичні прийоми, що уможливлюють забезпечення навчальних потреб таких учнів у спеціальних та інклюзивних умовах ; описано специфіку діяльності навчально-реабілітаційних центрів як нових закладів освіти ; наведено поради , що сприятимуть удосконаленню педагогічної практики.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха