Освіта дітей з порушенням слуху: сучасні тенденції та технології [Текст] : навч.-метод. посіб. / О. М. Таранченко, С. В. Литовченко, О. Ф. Федоренко [та ін.] ; НАПН України, Ін-т спеціальної педагогіки.
Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : ФОП Симоненко О. І., 2018Опис: 250 с. : іл : Бібліогр.: с. 210-219. - 100 пр ; 60х84/16.ISBN: 978-966-97877-1-2.Анотація: У навчально-методичному посібнику окреслено новітні підходи у навчанні дітей з особливими потребами; представлено ефективне технологічне забезпечення спеціальної та інклюзивної освіти дітей з порушенням слуху; методичні рекомендації щодо організації навчального середовища та спеціфичні прийоми, що уможливлюють забезпечення навчальних потреб таких учнів у спеціальних та інклюзивних умовах ; описано специфіку діяльності навчально-реабілітаційних центрів як нових закладів освіти ; наведено поради , що сприятимуть удосконаленню педагогічної практики..Найменування теми як предметна рубрика: Освіта. Інклюзивна освіта Тематика: 3013 | 2075Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 376 Освіта, навчання, підготовка особливих груп осіб. Спеціальні школи (інклюзивна освіта) Список(и), у яких присутня ця одиниця: Інклюзивна освітаТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Зібрання | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Навчальні посібники | Читальний зал Навчальний фонд | Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд | book | 376(075.8) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ML19050148 |
У навчально-методичному посібнику окреслено новітні підходи у навчанні дітей з особливими потребами; представлено ефективне технологічне забезпечення спеціальної та інклюзивної освіти дітей з порушенням слуху; методичні рекомендації щодо організації навчального середовища та спеціфичні прийоми, що уможливлюють забезпечення навчальних потреб таких учнів у спеціальних та інклюзивних умовах ; описано специфіку діяльності навчально-реабілітаційних центрів як нових закладів освіти ; наведено поради , що сприятимуть удосконаленню педагогічної практики.
Немає коментарів для цієї одиниці.