Освіта дітей з порушенням слуху: сучасні тенденції та технології [Текст] : навч.-метод. посіб. / О. М. Таранченко, С. В. Литовченко, О. Ф. Федоренко [та ін.] ; НАПН України, Ін-т спеціальної педагогіки.

Вторинний автор-особа: Автор, Таранченко, О. М. ;Автор, Литовченко, С. В. ;Автор, Федоренко, О. Ф.;Автор, Жук, В. В.;Автор, Литвинова, В. В.;Автор, Шевченко, В. М.;Рецензент, Форостян, О. І. ;Рецензент, Савчук, О. О.Колективний автор (вторинний): Організація, під егідою якої видано, НАПН України;Організація, під егідою якої видано, Ін-т спеціальної педагогіки;Видавець, ФОП Симоненко О. І.Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : ФОП Симоненко О. І., 2018Опис: 250 с. : іл : Бібліогр.: с. 210-219. - 100 пр ; 60х84/16.ISBN: 978-966-97877-1-2.Анотація: У навчально-методичному посібнику окреслено новітні підходи у навчанні дітей з особливими потребами; представлено ефективне технологічне забезпечення спеціальної та інклюзивної освіти дітей з порушенням слуху; методичні рекомендації щодо організації навчального середовища та спеціфичні прийоми, що уможливлюють забезпечення навчальних потреб таких учнів у спеціальних та інклюзивних умовах ; описано специфіку діяльності навчально-реабілітаційних центрів як нових закладів освіти ; наведено поради , що сприятимуть удосконаленню педагогічної практики..Найменування теми як предметна рубрика: Освіта. Інклюзивна освіта Тематика: 3013 | 2075Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 376 Освіта, навчання, підготовка особливих груп осіб. Спеціальні школи (інклюзивна освіта) Список(и), у яких присутня ця одиниця: Інклюзивна освіта
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Зібрання Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Навчальні посібники Навчальні посібники Читальний зал Навчальний фонд Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд book 376(075.8) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно ML19050148

У навчально-методичному посібнику окреслено новітні підходи у навчанні дітей з особливими потребами; представлено ефективне технологічне забезпечення спеціальної та інклюзивної освіти дітей з порушенням слуху; методичні рекомендації щодо організації навчального середовища та спеціфичні прийоми, що уможливлюють забезпечення навчальних потреб таких учнів у спеціальних та інклюзивних умовах ; описано специфіку діяльності навчально-реабілітаційних центрів як нових закладів освіти ; наведено поради , що сприятимуть удосконаленню педагогічної практики.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха