Приховані мотиви ябедництва [Текст] / Ю. Гулько
Набір: 6693, Практичний психолог: дитячий садок, 7488Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - № 5 Опис: С. 23-29Примітки про зміст: Ключові слова Анотація: Коли дитина скаржиться дорослим на те, що «Марійка не дає погратися лялькою» або «Петрик руйнує піщані замки», їй одразу відповідають: «Ябедничати погано!» Утім, не кожна розповідь дитини про проступок товариша — ябедництво. Поспішне навішування ярлика «ябеда» може призвести до того, що дитина взагалі припинить ділитися своїми переживаннями. Тож як потрібно реагувати на різні форми ябедництва та де проходить межа між доносом і прагненням спілкуватись, відновлювати справедливість, шукати захист? У статті розглянуто найпоширеніші форми ябедництва, зумовлені природними психологічними потребами дошкільника.Найменування теми як предметна рубрика: Психологія. Дитяча психологія | Освіта. Дошкільна освіта Тематика: 3607Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 159.9 Психологія | 373.2 Дошкільна освітаТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 159.9 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19050266 | |
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 159.9:373.2 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19050193 |
Поличне розташування: Систематична картотека (бібліографія) Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
Ключові слова:
Коли дитина скаржиться дорослим на те, що «Марійка не дає погратися лялькою» або «Петрик руйнує піщані замки», їй одразу відповідають: «Ябедничати погано!» Утім, не кожна розповідь дитини про проступок товариша — ябедництво. Поспішне навішування ярлика «ябеда» може призвести до того, що дитина взагалі припинить ділитися своїми переживаннями. Тож як потрібно реагувати на різні форми ябедництва та де проходить межа між доносом і прагненням спілкуватись, відновлювати справедливість, шукати захист?
У статті розглянуто найпоширеніші форми ябедництва, зумовлені природними психологічними потребами дошкільника
Немає коментарів для цієї одиниці.