Успішна адаптація дітей з ООП [Текст] : Формування інклюзивного середовища в освітніх закладах / Ольга Дениско

Набір: 5062, Дефектолог, 5782Основний автор-особа: Автор, Дениско, О.Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - № 5 (149). - ТравеньОпис: С. 7-11Примітки про зміст: Ключові слова: інклюзивне середовище, виховання, система освіти, соціальна адаптація Анотація: Останнім часом форми навчання осіб з особливими освітніми потребами змінювалися. Найбільш поширеним було навчання у спеціальних загальноосвітніх школах, спеціальних школах-інтернатах, в яких діти отримували необхідні уміння, знання та навички за спеціальними методиками. Але вихованці таких закладів в результаті не завжди готові до життя у середовищі, яке не пристосоване до їхніх особливих потреб, тому мають низький рівень соціалізації та соціальної адаптації, труднощі у спілкуванні з незнайомими людьми. Навчання має бути організовано так, щоб усі його учасники були задіяні у системі освіти й могли виконуватися і навчатися разом зі своїми однолітками.Найменування теми як предметна рубрика: Освіта. Інклюзивна освіта Тематика: особливі освітні потреби | соціальна адаптація Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 376 Освіта, навчання, підготовка особливих груп осіб. Спеціальні школи (інклюзивна освіта)
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Статті з періодики Статті з періодики Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) 376 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER19050340
Підписка Підписка Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) 376 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER19020223

Ключові слова: інклюзивне середовище, виховання, система освіти, соціальна адаптація

Останнім часом форми навчання осіб з особливими освітніми потребами змінювалися. Найбільш поширеним було навчання у спеціальних загальноосвітніх школах, спеціальних школах-інтернатах, в яких діти отримували необхідні уміння, знання та навички за спеціальними методиками. Але вихованці таких закладів в результаті не завжди готові до життя у середовищі, яке не пристосоване до їхніх особливих потреб, тому мають низький рівень соціалізації та соціальної адаптації, труднощі у спілкуванні з незнайомими людьми. Навчання має бути організовано так, щоб усі його учасники були задіяні у системі освіти й могли виконуватися і навчатися разом зі своїми однолітками

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха