Успішна адаптація дітей з ООП [Текст] : Формування інклюзивного середовища в освітніх закладах / Ольга Дениско
Набір: 5062, Дефектолог, 5782Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - № 5 (149). - ТравеньОпис: С. 7-11Примітки про зміст: Ключові слова: інклюзивне середовище, виховання, система освіти, соціальна адаптація Анотація: Останнім часом форми навчання осіб з особливими освітніми потребами змінювалися. Найбільш поширеним було навчання у спеціальних загальноосвітніх школах, спеціальних школах-інтернатах, в яких діти отримували необхідні уміння, знання та навички за спеціальними методиками. Але вихованці таких закладів в результаті не завжди готові до життя у середовищі, яке не пристосоване до їхніх особливих потреб, тому мають низький рівень соціалізації та соціальної адаптації, труднощі у спілкуванні з незнайомими людьми. Навчання має бути організовано так, щоб усі його учасники були задіяні у системі освіти й могли виконуватися і навчатися разом зі своїми однолітками.Найменування теми як предметна рубрика: Освіта. Інклюзивна освіта Тематика: особливі освітні потреби | соціальна адаптація Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 376 Освіта, навчання, підготовка особливих груп осіб. Спеціальні школи (інклюзивна освіта)Тип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 376 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19050340 | |
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 376 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19020223 |
Поличне розташування: Систематична картотека (бібліографія) Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
Ключові слова: інклюзивне середовище, виховання, система освіти, соціальна адаптація
Останнім часом форми навчання осіб з особливими освітніми потребами змінювалися. Найбільш поширеним було навчання у спеціальних загальноосвітніх школах, спеціальних школах-інтернатах, в яких діти отримували необхідні уміння, знання та навички за спеціальними методиками. Але вихованці таких закладів в результаті не завжди готові до життя у середовищі, яке не пристосоване до їхніх особливих потреб, тому мають низький рівень соціалізації та соціальної адаптації, труднощі у спілкуванні з незнайомими людьми. Навчання має бути організовано так, щоб усі його учасники були задіяні у системі освіти й могли виконуватися і навчатися разом зі своїми однолітками
Немає коментарів для цієї одиниці.