Профілактика поведінкових ускладнень [Текст] : Робота з дітьми з РАС / Ганна Ясько
Набір: 5062, Дефектолог, 5782Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - № 5 (149). - ТравеньОпис: С. 12-28Примітки про зміст: Ключові слова: інклюзивне середовище, виховання, система освіти, соціальна адаптація Анотація: Порушення процесів взаємодії з навколишнім світом дітей з аутизмом створюють значні труднощі як лдля самих дітей, так і для їхніх батьків та педагогів. Враховуючи різноманіття аутичних розладів та їхніх виявів, необхідний комплексний підхід до процесу соціалізації дітей з раннім аутизмом. Надмірну важливість набувають пошуки та впровадження нових підходів у роботі з цією категорією дітей та створення умов для успішного розвитку дитини, її виховння, навчання, соціальної адаптаціцї та інтеграції у суспільство.Найменування теми як предметна рубрика: Освіта. Інклюзивна освіта Тематика: особливі освітні потреби | аутизм | вади розумового розвитку | корекційна педагогіка | психопрофілактика Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 376 Освіта, навчання, підготовка особливих груп осіб. Спеціальні школи (інклюзивна освіта)Тип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 376 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19060067 | |
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 376 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19020223 |
Поличне розташування: Систематична картотека (бібліографія) Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
Ключові слова: інклюзивне середовище, виховання, система освіти, соціальна адаптація
Порушення процесів взаємодії з навколишнім світом дітей з аутизмом створюють значні труднощі як лдля самих дітей, так і для їхніх батьків та педагогів. Враховуючи різноманіття аутичних розладів та їхніх виявів, необхідний комплексний підхід до процесу соціалізації дітей з раннім аутизмом. Надмірну важливість набувають пошуки та впровадження нових підходів у роботі з цією категорією дітей та створення умов для успішного розвитку дитини, її виховння, навчання, соціальної адаптаціцї та інтеграції у суспільство
Немає коментарів для цієї одиниці.