Профілактика поведінкових ускладнень [Текст] : Робота з дітьми з РАС / Ганна Ясько

Набір: 5062, Дефектолог, 5782Основний автор-особа: Автор, Ясько, Г.Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - № 5 (149). - ТравеньОпис: С. 12-28Примітки про зміст: Ключові слова: інклюзивне середовище, виховання, система освіти, соціальна адаптація Анотація: Порушення процесів взаємодії з навколишнім світом дітей з аутизмом створюють значні труднощі як лдля самих дітей, так і для їхніх батьків та педагогів. Враховуючи різноманіття аутичних розладів та їхніх виявів, необхідний комплексний підхід до процесу соціалізації дітей з раннім аутизмом. Надмірну важливість набувають пошуки та впровадження нових підходів у роботі з цією категорією дітей та створення умов для успішного розвитку дитини, її виховння, навчання, соціальної адаптаціцї та інтеграції у суспільство.Найменування теми як предметна рубрика: Освіта. Інклюзивна освіта Тематика: особливі освітні потреби | аутизм | вади розумового розвитку | корекційна педагогіка | психопрофілактика Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 376 Освіта, навчання, підготовка особливих груп осіб. Спеціальні школи (інклюзивна освіта)
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Статті з періодики Статті з періодики Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) 376 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER19060067
Підписка Підписка Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) 376 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER19020223

Ключові слова: інклюзивне середовище, виховання, система освіти, соціальна адаптація

Порушення процесів взаємодії з навколишнім світом дітей з аутизмом створюють значні труднощі як лдля самих дітей, так і для їхніх батьків та педагогів. Враховуючи різноманіття аутичних розладів та їхніх виявів, необхідний комплексний підхід до процесу соціалізації дітей з раннім аутизмом. Надмірну важливість набувають пошуки та впровадження нових підходів у роботі з цією категорією дітей та створення умов для успішного розвитку дитини, її виховння, навчання, соціальної адаптаціцї та інтеграції у суспільство

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха