Булінг — жорстокий привід реорганізувати практику виховання [Текст] / І. П. Підласий
Набір: 7082, Управління школою, 7922Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - № 16-18 (604-606) Опис: С. 2-21Примітки про зміст: Ключові слова Анотація: Педагоги і керівництво шкіл традиційно вичікують. Чого? Що хтось прийде і почне вирішувати наші проблеми? Що щось зміниться само собою і неодмінно на краще? Що зверху прийде вказівка, що робити? Що хтось запропонує якусь свіжу ідею, а ми тут же його за це розкритикуємо і доведемо, що нічого не треба змінювати? З натхненням, неначе нічого й не відбувається, проводять засідання, складають дедалі більш досконалі плани виховної роботи, пишуть довжелезні протоколи засідань педрад і методоб’єднань, які засилають на вічне збереження у «хмари». Цим хочемо здолати проблеми? .Найменування теми як предметна рубрика: Виховання Тематика: 1109 | 3607Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37.017 Цілі та ідеали освіти і вихованняТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
Статті з періодики | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 37.017 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19060336 | |
Журнали | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 37 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19060269 |
Ключові слова:
Педагоги і керівництво шкіл традиційно вичікують. Чого? Що хтось прийде і почне вирішувати наші проблеми? Що щось зміниться само собою і неодмінно на краще? Що зверху прийде вказівка, що робити? Що хтось запропонує якусь свіжу ідею, а ми тут же його за це розкритикуємо і доведемо, що нічого не треба змінювати? З натхненням, неначе нічого й не відбувається, проводять засідання, складають дедалі більш досконалі плани виховної роботи, пишуть довжелезні протоколи засідань педрад і методоб’єднань, які засилають на вічне збереження у «хмари». Цим хочемо здолати проблеми?
Немає коментарів для цієї одиниці.