Стратегії під час вирішування конфліктів [Текст] : Формування безконфліктного середовища / Світлана Скідан
Набір: 6705, Соціальний педагог, 7499Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - № 5 (149). - ТравеньОпис: С. 34-36Примітки про зміст: Ключові слова: конфлікти серед учнівської молоді, насильство, почуття, моделі поведінки, превентивне виховне середовище, неповнолітні Анотація: Діти та підлітки є найбільш вразливою категорією, вони соціалізуються, формують власну систему сприйняття світу, систему цінностей та пріоритетів, навчаються різним моделям поведінки. Приклади девіантної та агресивної поведінки в соціумі, насильства, булінгу та інших проявів негативних явищ стали однією з асоціальних моделей. Існує безліч чинників, які спричиняють негативні прояви у поведінці дітей та підлітків. Тому постає нагальна необхідність формування превентивного середовища закладу середньої освіти, розробки і перевірки ефективності соціально-педагогічних технологій та супроводу роботи з неповнолітніми.Найменування теми як предметна рубрика: Соціальна робота. Соціальна педагогіка | Соціальна робота Тематика: 2081 | 2303 | 1296 | 1792 | 903Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37.013.42 Соціальна педагогікаТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 37.013.42 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19060352 | |
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 37.013.42 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19050203 |
Ключові слова: конфлікти серед учнівської молоді, насильство, почуття, моделі поведінки, превентивне виховне середовище, неповнолітні
Діти та підлітки є найбільш вразливою категорією, вони соціалізуються, формують власну систему сприйняття світу, систему цінностей та пріоритетів, навчаються різним моделям поведінки. Приклади девіантної та агресивної поведінки в соціумі, насильства, булінгу та інших проявів негативних явищ стали однією з асоціальних моделей. Існує безліч чинників, які спричиняють негативні прояви у поведінці дітей та підлітків. Тому постає нагальна необхідність формування превентивного середовища закладу середньої освіти, розробки і перевірки ефективності соціально-педагогічних технологій та супроводу роботи з неповнолітніми
Немає коментарів для цієї одиниці.