Критичне мислення у світлі вимог концепції «Нової Української Школи» [Текст] / Н. М. Посохова
Набір: 7285, Історія та правознавство, 8129Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - № 10-12 (542-544)Опис: С. 11-13 : Бібліографія: С. 13-14Примітки про зміст: Ключові слова: розвивальне навчання, технологія Анотація: Як свідчить досвід викладання, учні часто не вміють усвідомлено читати, ставити запитання, визначати проблеми і, як наслідок, їх розв’язувати. А саме цих компетенцій потребує від них сучасність. Навчати учня, проектуючи на майбутнє, не нав’язувати їм шляху розвитку, а створювати умови для саморозвитку — ці можливості надає технологія критичного мислення.Найменування теми як предметна рубрика: Психологія. Дитяча психологія Тематика: 1040Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 159.9 ПсихологіяТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 159.9 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19070125 | |
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 94 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19070013 |
Поличне розташування: Систематична картотека (бібліографія) Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
Ключові слова: розвивальне навчання, технологія
Як свідчить досвід викладання, учні часто не вміють усвідомлено читати, ставити запитання, визначати проблеми і, як наслідок, їх розв’язувати. А саме цих компетенцій потребує від них сучасність. Навчати учня, проектуючи на майбутнє, не нав’язувати їм шляху розвитку, а створювати умови для саморозвитку — ці можливості надає технологія критичного мислення
Немає коментарів для цієї одиниці.