Критичне мислення у світлі вимог концепції «Нової Української Школи» [Текст] / Н. М. Посохова

Набір: 7285, Історія та правознавство, 8129Основний автор-особа: Автор, Посохова, Н. М.Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - № 10-12 (542-544)Опис: С. 11-13 : Бібліографія: С. 13-14Примітки про зміст: Ключові слова: розвивальне навчання, технологія Анотація: Як свідчить досвід викладання, учні часто не вміють усвідомлено читати, ставити запитання, визначати проблеми і, як наслідок, їх розв’язувати. А саме цих компетенцій потребує від них сучасність. Навчати учня, проектуючи на майбутнє, не нав’язувати їм шляху розвитку, а створювати умови для саморозвитку — ці можливості надає технологія критичного мислення.Найменування теми як предметна рубрика: Психологія. Дитяча психологія Тематика: 1040Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 159.9 Психологія
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Статті з періодики Статті з періодики Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) 159.9 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER19070125
Журнали Журнали Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) 94 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER19070013

Ключові слова: розвивальне навчання, технологія

Як свідчить досвід викладання, учні часто не вміють усвідомлено читати, ставити запитання, визначати проблеми і, як наслідок, їх розв’язувати. А саме цих компетенцій потребує від них сучасність. Навчати учня, проектуючи на майбутнє, не нав’язувати їм шляху розвитку, а створювати умови для саморозвитку — ці можливості надає технологія критичного мислення

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха