Гармонійний розвиток особистості школяра засобами української мови крізь призму педагогічних досліджень [Текст] : Методика мови / М. Пентелюк
Набір: 7302, Українська мова і література в школі, 8146Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - № 3 (144)Опис: С. 2-8 : Бібліографія: С. 9.Примітки про зміст: Ключові слова: дослідницька робота, мовна особистість, гармонійний розвиток, гуманна педагогіка, рідна мова і література, мовленнєва діяльність, спілкування Анотація: Порушено проблему формування гармонійної мовної особистості школяра засобами української мови і літератури, шляхом ретроспективного аналізу наукових праць педагогів та лінгводидактики. Спираючись на ідеї гуманної педагогіки, простежуються дослідження означеної проблеми європейськими і вітчизняними вченими впродовж тривалого часу - із античних часів, середньовіччя і дотепер, що дає змогу сучасному вчителеві осмислити важливість виховання мовної особистості учнів, особливо підліткового віку, й активно реалізувати її у своїй практичній діяльності. використовуючи наукові надбання минулого і сучасності.Найменування теми як предметна рубрика: Психологія. Дитяча психологія | Методика викладання української мови Тематика: 1045 | 1383Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 159.9 Психологія | 37.016:811.161.2 Методика викладання. Українська моваТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 159.9 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19080005 | |
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 37.016:811.161.2 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19070030 |
Поличне розташування: Систематична картотека (бібліографія) Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
Ключові слова: дослідницька робота, мовна особистість, гармонійний розвиток, гуманна педагогіка, рідна мова і література, мовленнєва діяльність, спілкування
Порушено проблему формування гармонійної мовної особистості школяра засобами української мови і літератури, шляхом ретроспективного аналізу наукових праць педагогів та лінгводидактики. Спираючись на ідеї гуманної педагогіки, простежуються дослідження означеної проблеми європейськими і вітчизняними вченими впродовж тривалого часу - із античних часів, середньовіччя і дотепер, що дає змогу сучасному вчителеві осмислити важливість виховання мовної особистості учнів, особливо підліткового віку, й активно реалізувати її у своїй практичній діяльності. використовуючи наукові надбання минулого і сучасності
Немає коментарів для цієї одиниці.