Більше можливостей для майбутньої кар'єри [Текст] : Профорієнтація молоді
Набір: 7546, Соціальний педагог, 8414Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - № 7 (151). - ЛипеньОпис: С. 4-9Примітки про зміст: Ключові слова: профорієнтація молоді, інтереси та захоплення, бесіди, тести, функції профорієнтації, професії, напрями супроводу Анотація: Батьки та вчителі ставлять запитання: "Ким ти хочеш стати?" дітям ще з молодшої школи. Проте мало хто з них намагається глибинно й цілеспрямовано визначити сильні та слабкі сторони учнів, проаналізувати їхні інтереси та захоплення, проводити профорієнтаційні бесіди та тести. Тому досить часто в старших класах діти вже не можуть однозначно відпровісти на це ніби просте запитання. Ситуацію може виправити лише співпраця освітян та самої молоді.Найменування теми як предметна рубрика: Освіта | Профорієнтація Тематика: старша школа Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37 Освіта. Виховання. Навчання. ДозвілляТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 37.013.42 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19080134 | |
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 37.013.42 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19080023 |
Ключові слова: профорієнтація молоді, інтереси та захоплення, бесіди, тести, функції профорієнтації, професії, напрями супроводу
Батьки та вчителі ставлять запитання: "Ким ти хочеш стати?" дітям ще з молодшої школи. Проте мало хто з них намагається глибинно й цілеспрямовано визначити сильні та слабкі сторони учнів, проаналізувати їхні інтереси та захоплення, проводити профорієнтаційні бесіди та тести. Тому досить часто в старших класах діти вже не можуть однозначно відпровісти на це ніби просте запитання. Ситуацію може виправити лише співпраця освітян та самої молоді
Немає коментарів для цієї одиниці.