Захопливий світ журналістики [Текст] : Навчально-розвивальні заходи в інклюзивній групі / Світлана Бартошко

Набір: 7546, Соціальний педагог, 8414Основний автор-особа: Автор, Бартошко, С.Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - № 7 (151). - ЛипеньОпис: С. 36-47Примітки про зміст: Ключові слова: навчально-розвивальні заходи, дошкільники, сюжетно-рольова гра, пізнавальна активність, соціальний досвід, індивідуальна та групова поведінка Анотація: Провідна діяльність дошкільника є гра, а сюжетно-рольова гра є найвищою формою організації ігрової діяльністі дитини та незамінним засобом розвитку її пізнавальної активності. Важливо формувати та спрямовувати ігрову діяльність дітей, особливо, якщо вони виховуються та навчаються у спільному інклюзивному просторі з дітьми з ООП. Через спільну гру вони набувають соціальний досвід,ознайомлюються з культурними нормами, прийнятими в суспільстві, учаться спілкуванню з однолітками та дорослими, стверджують свої вольові якості, пізнають та розвивають власні уподобання. Завдяки грі діти відкривають для себе світ взаємин, нові способи індивідуальної та групової поведінки, приміряють на себе доросле життя, основним атрибутом якого є професія. Ознайомлення з такою незвичайною для дошкільнят професією, як "Журналістика", також може відбуватися у вигляді захопливої гри та дополможе зрозуміти й опанувати основи журналістської майстерності, розкриє дитячий творчий потенціал та особистісні якості, підготує до свідомого вибору майбутньої професійної діяльності.Найменування теми як предметна рубрика: Освіта | Профорієнтація Тематика: гра | особливі освітні потреби | спілкування | старша школа | професійна освіта Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Статті з періодики Статті з періодики Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) 37.013.42 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER19080143
Газети Газети Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) 37.013.42 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER19080023

Ключові слова: навчально-розвивальні заходи, дошкільники, сюжетно-рольова гра, пізнавальна активність, соціальний досвід, індивідуальна та групова поведінка

Провідна діяльність дошкільника є гра, а сюжетно-рольова гра є найвищою формою організації ігрової діяльністі дитини та незамінним засобом розвитку її пізнавальної активності. Важливо формувати та спрямовувати ігрову діяльність дітей, особливо, якщо вони виховуються та навчаються у спільному інклюзивному просторі з дітьми з ООП. Через спільну гру вони набувають соціальний досвід,ознайомлюються з культурними нормами, прийнятими в суспільстві, учаться спілкуванню з однолітками та дорослими, стверджують свої вольові якості, пізнають та розвивають власні уподобання. Завдяки грі діти відкривають для себе світ взаємин, нові способи індивідуальної та групової поведінки, приміряють на себе доросле життя, основним атрибутом якого є професія. Ознайомлення з такою незвичайною для дошкільнят професією, як "Журналістика", також може відбуватися у вигляді захопливої гри та дополможе зрозуміти й опанувати основи журналістської майстерності, розкриє дитячий творчий потенціал та особистісні якості, підготує до свідомого вибору майбутньої професійної діяльності

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха