Формування природничої компетентності в дітей з особливими освітніми потребами [Текст] : Пррофесійні орієнтири / Л. Я. Місюра

Набір: 7643, Дитина з особливими потребами, 8511Основний автор-особа: Автор, Місюра, Л. Я.Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - № 8 (56). - серпеньОпис: С. 4-11 : Бібліографія: С.11Примітки про зміст: Ключові слова: реабілітація дітей, природничі компетентності Анотація: Для аналізу особливостей формування природничої компетентності в процесі розвитку дитини з особливими освітніми потребами зупинімося на таких дефініціях щодо основних компонентів компетентності.Найменування теми як предметна рубрика: Освіта. Інклюзивна освіта Тематика: 1041 | 4250Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 376 Освіта, навчання, підготовка особливих груп осіб. Спеціальні школи (інклюзивна освіта)
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Статті з періодики Статті з періодики Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) 376 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER19090190
Журнали Журнали Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) 376 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER19080119
Поличне розташування: Систематична картотека (бібліографія) Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
376 "Мужність не дається напрокат" 376 Уроки зв'язного мовлення : Інтегрований курс здя дітей із ЗПР, 3-й клас 376 Визначальна умова інклюзії - безумовне прийняття цінності людського життя : Формування ціннісно-смислової сфери людини 376 Формування природничої компетентності в дітей з особливими освітніми потребами : Пррофесійні орієнтири 376 Ознайомлення зі шкільним приладдям : Урок письма для незрячих учнів 1-го класу за рельєфно-точковою системою Брайля 376 Розвиток вокальних умінь та навичок з використанням звуків [а], [і], [у], [о], [е], [и] : Фронтальне (групове) корекційно-розвивальне заняття в 1-му класі для дітей з порушеннями слуху 376 Велика літера у власних назвах : Урок української мови для учнів 3-го класу з легкою розумовою відсталістю

Ключові слова: реабілітація дітей, природничі компетентності

Для аналізу особливостей формування природничої компетентності в процесі розвитку дитини з особливими освітніми потребами зупинімося на таких дефініціях щодо основних компонентів компетентності

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха