Формування природничої компетентності в дітей з особливими освітніми потребами [Текст] : Пррофесійні орієнтири / Л. Я. Місюра
Набір: 7643, Дитина з особливими потребами, 8511Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - № 8 (56). - серпеньОпис: С. 4-11 : Бібліографія: С.11Примітки про зміст: Ключові слова: реабілітація дітей, природничі компетентності Анотація: Для аналізу особливостей формування природничої компетентності в процесі розвитку дитини з особливими освітніми потребами зупинімося на таких дефініціях щодо основних компонентів компетентності.Найменування теми як предметна рубрика: Освіта. Інклюзивна освіта Тематика: 1041 | 4250Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 376 Освіта, навчання, підготовка особливих груп осіб. Спеціальні школи (інклюзивна освіта)Тип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 376 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19090190 | |
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 376 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19080119 |
Поличне розташування: Систематична картотека (бібліографія) Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
Ключові слова: реабілітація дітей, природничі компетентності
Для аналізу особливостей формування природничої компетентності в процесі розвитку дитини з особливими освітніми потребами зупинімося на таких дефініціях щодо основних компонентів компетентності
Немає коментарів для цієї одиниці.