Ознайомлення зі шкільним приладдям [Текст] : Урок письма для незрячих учнів 1-го класу за рельєфно-точковою системою Брайля / О. О. Дерев’янко
Набір: 7643, Дитина з особливими потребами, 8511Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - № 8 (56). - серпеньОпис: С. 17-19Примітки про зміст: Ключові слова: шкільне приладдя, розвиток дітей, санітарно-гігієнічні вимоги, уява, пам'ять, мовлення, увага, виховання, спостережливість, точність рухів Анотація: На виконання цього завдання у спеціальному закладі освіти створюється охоронно-педагогічний режим (зменшують кількість учнів у класі, урівноважують зміну психолого-педагогічної, лікувально-профілактичної та реабілітаційної діяльності, створюють специфічні санітарно-гігієнічні регламенти освітнього та реабілітаційного середовища, уводять навчальні предмети та факультативні курси корекційної спрямованості) та утверджують спеціальні здоров’язбережувальні технології.Ім’я особи як предметна рубрика: 4547Найменування теми як предметна рубрика: Освіта. Інклюзивна освіта Тематика: 1041 | 887 | 1006 | 4250Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 376 Освіта, навчання, підготовка особливих груп осіб. Спеціальні школи (інклюзивна освіта)Тип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
Статті з періодики | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 376 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19090192 | |
Журнали | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 376 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19080119 |
Ключові слова: шкільне приладдя, розвиток дітей, санітарно-гігієнічні вимоги, уява, пам'ять, мовлення, увага, виховання, спостережливість, точність рухів
На виконання цього завдання у спеціальному закладі освіти створюється охоронно-педагогічний режим (зменшують кількість учнів у класі, урівноважують зміну психолого-педагогічної, лікувально-профілактичної та реабілітаційної діяльності, створюють специфічні санітарно-гігієнічні регламенти освітнього та реабілітаційного середовища, уводять навчальні предмети та факультативні курси корекційної спрямованості) та утверджують спеціальні здоров’язбережувальні технології
Немає коментарів для цієї одиниці.