Ознайомлення зі шкільним приладдям [Текст] : Урок письма для незрячих учнів 1-го класу за рельєфно-точковою системою Брайля / О. О. Дерев’янко

Набір: 7643, Дитина з особливими потребами, 8511Основний автор-особа: Автор, Дерев’янко, О. О.Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - № 8 (56). - серпеньОпис: С. 17-19Примітки про зміст: Ключові слова: шкільне приладдя, розвиток дітей, санітарно-гігієнічні вимоги, уява, пам'ять, мовлення, увага, виховання, спостережливість, точність рухів Анотація: На виконання цього завдання у спеціальному закладі освіти створюється охоронно-педагогічний режим (зменшують кількість учнів у класі, урівноважують зміну психолого-педагогічної, лікувально-профілактичної та реабілітаційної діяльності, створюють специфічні санітарно-гігієнічні регламенти освітнього та реабілітаційного середовища, уводять навчальні предмети та факультативні курси корекційної спрямованості) та утверджують спеціальні здоров’язбережувальні технології.Ім’я особи як предметна рубрика: 4547Найменування теми як предметна рубрика: Освіта. Інклюзивна освіта Тематика: 1041 | 887 | 1006 | 4250Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 376 Освіта, навчання, підготовка особливих груп осіб. Спеціальні школи (інклюзивна освіта)
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Статті з періодики Статті з періодики Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) 376 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER19090192
Журнали Журнали Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) 376 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER19080119

Ключові слова: шкільне приладдя, розвиток дітей, санітарно-гігієнічні вимоги, уява, пам'ять, мовлення, увага, виховання, спостережливість, точність рухів

На виконання цього завдання у спеціальному закладі освіти створюється охоронно-педагогічний режим (зменшують кількість учнів у класі, урівноважують зміну психолого-педагогічної, лікувально-профілактичної та реабілітаційної діяльності, створюють специфічні санітарно-гігієнічні регламенти освітнього та реабілітаційного середовища, уводять навчальні предмети та факультативні курси корекційної спрямованості) та утверджують спеціальні здоров’язбережувальні технології

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха