Методи навчання мистецтва молодших школярів у НУШ [Текст] / Ж. С. Марчук
Набір: 7539, Мистецтво та освіта, 8406Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - № 2 (92) Опис: С. 24-30 : Бібліогр.: с. 29-30Примітки про зміст: Ключові слова Анотація: У статті окреслено питання важливості ознайомлення вчителя мистецьких дисциплін з новими методами навчання в умовах реалізації концепції НУШ. Автором розглянуто і запропоновано різні види методів навчання, рекомендованих НУШ і доцільних під час проведення уроків мистецтва – інтелект-карти, кубування, лепбукінг, сторітеллінг тощо – та наведено рекомендації щодо їх впровадження у практику роботи з учнями 1–4-х класів на прикладі конкретних завдань на уроках образотворчого мистецтва. Рекомендації будуть корисними для педагогів образотворчого мистецтва, вчителів початкових класів.Найменування теми як предметна рубрика: Методика викладання музики | Освіта. Нова українська школа | Методика викладання образотворчого мистецтва Тематика: 954 | 889Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37.016:78 Методика викладання. Музика | 37.016 Методика викладання окремих предметівТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 37.016 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19090229 | |
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 37 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19080016 |
Поличне розташування: Систематична картотека (бібліографія) Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
Ключові слова:
У статті окреслено питання важливості ознайомлення вчителя мистецьких дисциплін з новими методами навчання в умовах реалізації концепції НУШ. Автором розглянуто і запропоновано різні види методів навчання, рекомендованих НУШ і доцільних під час проведення уроків мистецтва – інтелект-карти, кубування, лепбукінг, сторітеллінг тощо – та наведено рекомендації щодо їх впровадження у практику роботи з учнями 1–4-х класів на прикладі конкретних завдань на уроках образотворчого мистецтва.
Рекомендації будуть корисними для педагогів образотворчого мистецтва, вчителів початкових класів
Немає коментарів для цієї одиниці.