Методи навчання мистецтва молодших школярів у НУШ [Текст] / Ж. С. Марчук

Набір: 7539, Мистецтво та освіта, 8406Основний автор-особа: Автор, Марчук, Ж. С.Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - № 2 (92) Опис: С. 24-30 : Бібліогр.: с. 29-30Примітки про зміст: Ключові слова Анотація: У статті окреслено питання важливості ознайомлення вчителя мистецьких дисциплін з новими методами навчання в умовах реалізації концепції НУШ. Автором розглянуто і запропоновано різні види методів навчання, рекомендованих НУШ і доцільних під час проведення уроків мистецтва – інтелект-карти, кубування, лепбукінг, сторітеллінг тощо – та наведено рекомендації щодо їх впровадження у практику роботи з учнями 1–4-х класів на прикладі конкретних завдань на уроках образотворчого мистецтва. Рекомендації будуть корисними для педагогів образотворчого мистецтва, вчителів початкових класів.Найменування теми як предметна рубрика: Методика викладання музики | Освіта. Нова українська школа | Методика викладання образотворчого мистецтва Тематика: 954 | 889Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37.016:78 Методика викладання. Музика | 37.016 Методика викладання окремих предметів
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Статті з періодики Статті з періодики Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) 37.016 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER19090229
Журнали Журнали Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) 37 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER19080016

Ключові слова:

У статті окреслено питання важливості ознайомлення вчителя мистецьких дисциплін з новими методами навчання в умовах реалізації концепції НУШ. Автором розглянуто і запропоновано різні види методів навчання, рекомендованих НУШ і доцільних під час проведення уроків мистецтва – інтелект-карти, кубування, лепбукінг, сторітеллінг тощо – та наведено рекомендації щодо їх впровадження у практику роботи з учнями 1–4-х класів на прикладі конкретних завдань на уроках образотворчого мистецтва.

Рекомендації будуть корисними для педагогів образотворчого мистецтва, вчителів початкових класів

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха