Асистент учителя: куратор, наставник, партнер чи друг? [Текст] : Забезпечення під час уроку специфічних потреб особливих дітей / С. Шиленко

Набір: 7864, Учитель початкової школи, 8741Основний автор-особа: Автор, Шиленко, С.Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - № 9 (76), вересень Опис: С. 16-19Примітки про зміст: Ключові слова Анотація: Як забезпечити успішне залучення особливої дитини до освітнього процесу? Посадові обов’язки та специфіка роботи. Практичні поради щодо роботи з учнями. У липневому випуску (“УПШ”, 2019, №7) в рубриці “Інклюзивна освіта” було подано статтю про основоположні принципи, дотримуючись яких наше суспільство зможе створити комфортні умови для реалізації кожної особистості незалежно від її фізичних, психічних та інших якостей. Нині пропонуємо ознайомитися з особливостями роботи асистента вчителя в інклюзивному класі з урахуванням індивідуальних потреб, рівня розвитку мислительних операцій та нейродинамічних показників дитини з ООП, що в ньому навчається.Найменування теми як предметна рубрика: Освіта. Інклюзивна освіта Тематика: 954 | 1041Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 373.3 Початкова школа | 376 Освіта, навчання, підготовка особливих груп осіб. Спеціальні школи (інклюзивна освіта)
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Статті з періодики Статті з періодики Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) 373.3 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER19090311
Журнали Журнали Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) 373.3 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER19090140

Ключові слова:

Як забезпечити успішне залучення особливої дитини до освітнього процесу? Посадові обов’язки та специфіка роботи. Практичні поради щодо роботи з учнями.
У липневому випуску (“УПШ”, 2019, №7) в рубриці “Інклюзивна освіта” було подано статтю про основоположні принципи, дотримуючись яких наше суспільство зможе створити комфортні умови для реалізації кожної особистості незалежно від її фізичних, психічних та інших якостей. Нині пропонуємо ознайомитися з особливостями роботи асистента вчителя в інклюзивному класі з урахуванням індивідуальних потреб, рівня розвитку мислительних операцій та нейродинамічних показників дитини з ООП, що в ньому навчається

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха