Формувальне оцінювання: вибудовуємо індивідуальну освітню траєкторію кожного учня [Текст] : Тренінг для вчителів початкових класів / О. Сахно
Набір: 7864, Учитель початкової школи, 8741Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - № 9 (76), вересень Опис: С. 32-34Примітки про зміст: Ключові слова Анотація: Упродовж багатьох років шкільна оцінка була знаряддям ранжування учнів. У зв’язку зі зміною концепції сучасної школи впроваджуюються і нові підходи до оцінювання навчальних досягнень — відтепер оцінка має слугувати для аналізу індивідуального прогресу і планування індивідуального темпу навчання кожної юної особистості. Обговорити з педагогами нові тенденції у відстеженні поступу дитини на шляху формування її компетентностей можна у ході тематичного тренінгу.Найменування теми як предметна рубрика: Освіта Тематика: 954 | 1076 | 955Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 373.3 Початкова школаТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 373.3 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19090312 | |
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 373.3 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19090140 |
Поличне розташування: Систематична картотека (бібліографія) Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
Ключові слова:
Упродовж багатьох років шкільна оцінка була знаряддям ранжування учнів.
У зв’язку зі зміною концепції сучасної школи впроваджуюються і нові підходи до оцінювання навчальних досягнень — відтепер оцінка має слугувати для аналізу індивідуального прогресу і планування індивідуального темпу навчання кожної юної особистості. Обговорити з педагогами нові тенденції у відстеженні поступу дитини на шляху формування її компетентностей можна у ході тематичного тренінгу
Немає коментарів для цієї одиниці.