Навчання в радість [Текст] : способи мотивування молодших школярів до навчання в школі Ідеї занять, вправи, ігри / О. Юрченко

Набір: 7864, Учитель початкової школи, 8741Основний автор-особа: Автор, Юрченко, О.Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - № 9 (76), вересень Опис: С. 35-37Примітки про зміст: Ключові слова Анотація: Перші дні в школі — найскладніші для маленьких учнів, які щойно переступили шкільний поріг. Новий колектив, нові дорослі, нове середовище. Найбільше труднощів, як правило, відчувають діти, які не відвідували дитячий садок або в родинах яких відбулися зміни, що спричинили тривожність, хвилювання і тривале напруження. Тож перш ніж розпочати навчання, треба забезпечити кожному учневі комфортне перебування в освітньому закладі, аби він щодня і з радістю поспішав до школи, вільно почувався у класному колективі, з інтересом виконував запропоновані педагогом завдання. Власним досвідом формування сприятливого для учнів середовища та прийомами мотивування їх до навчання ділиться автор.Найменування теми як предметна рубрика: Освіта Тематика: 954 | 2018Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 373.3 Початкова школа
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Статті з періодики Статті з періодики Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) 373.3 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER19090313
Журнали Журнали Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) 373.3 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER19090140

Ключові слова:

Перші дні в школі — найскладніші для маленьких учнів, які щойно переступили шкільний поріг. Новий колектив, нові дорослі, нове середовище.
Найбільше труднощів, як правило, відчувають діти, які не відвідували дитячий садок або в родинах яких відбулися зміни, що спричинили тривожність, хвилювання і тривале напруження. Тож перш ніж розпочати навчання, треба забезпечити кожному учневі комфортне перебування в освітньому закладі, аби він щодня і з радістю поспішав до школи, вільно почувався у класному колективі, з інтересом виконував запропоновані педагогом завдання. Власним досвідом формування сприятливого для учнів середовища та прийомами мотивування їх до навчання ділиться автор

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха