Інклюзивне освітнє середовище: підтримка дітей з аутизмом у закладі дошкільної освіти [Текст] / Т. Скрипник

Набір: 7602, Дошкільне виховання, 8470Основний автор-особа: Автор, Скрипник, С.Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - № 7 Опис: С. 7-11Примітки про зміст: Ключові слова Анотація: Програма адаптації TEACCH. Простір-тренажер. Орієнтири розбудови бажаного середовища. Технологія перетворення освітнього простору “Класний менеджмент”. Упровадження інклюзивної освіти — системний процес. Для успішного його перебігу треба створити певні умови, що базуються на грамотному, продуманому і відповідальному підході фахівців. Мають бути підготовлені й дитина з особливими освітніми потребами, і освітнє середовище, яке задовольняє потреби всіх малят, а також потрібна налагоджена узгоджена робота міждисциплінарної команди супроводу. Проблема підготовки дітей з аутизмом до інклюзивної освіти була розкрита у “ДВ”, 2018, № 10. Цю статтю присвячено питанню створення відповідного та безперешкодного освітнього середовища для дітей з аутизмом.Найменування теми як предметна рубрика: Освіта. Інклюзивна освіта | Освіта. Дошкільна освіта Тематика: 1374 | 2244Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 376 Освіта, навчання, підготовка особливих груп осіб. Спеціальні школи (інклюзивна освіта)
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Статті з періодики Статті з періодики Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) 376 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER19090314
Журнали Журнали Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) 373.2 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER19080078

Ключові слова:

Програма адаптації TEACCH. Простір-тренажер. Орієнтири розбудови бажаного середовища. Технологія перетворення освітнього простору “Класний менеджмент”.
Упровадження інклюзивної освіти — системний процес. Для успішного його перебігу треба створити певні умови, що базуються на грамотному, продуманому і відповідальному підході фахівців. Мають бути підготовлені й дитина з особливими освітніми потребами, і освітнє середовище, яке задовольняє потреби всіх малят, а також потрібна налагоджена узгоджена робота міждисциплінарної команди супроводу. Проблема підготовки дітей з аутизмом до інклюзивної освіти була розкрита у “ДВ”, 2018, № 10. Цю статтю присвячено питанню створення відповідного та безперешкодного освітнього середовища для дітей з аутизмом

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха