Інклюзивне освітнє середовище: підтримка дітей з аутизмом у закладі дошкільної освіти [Текст] / Т. Скрипник
Набір: 7602, Дошкільне виховання, 8470Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - № 7 Опис: С. 7-11Примітки про зміст: Ключові слова Анотація: Програма адаптації TEACCH. Простір-тренажер. Орієнтири розбудови бажаного середовища. Технологія перетворення освітнього простору “Класний менеджмент”. Упровадження інклюзивної освіти — системний процес. Для успішного його перебігу треба створити певні умови, що базуються на грамотному, продуманому і відповідальному підході фахівців. Мають бути підготовлені й дитина з особливими освітніми потребами, і освітнє середовище, яке задовольняє потреби всіх малят, а також потрібна налагоджена узгоджена робота міждисциплінарної команди супроводу. Проблема підготовки дітей з аутизмом до інклюзивної освіти була розкрита у “ДВ”, 2018, № 10. Цю статтю присвячено питанню створення відповідного та безперешкодного освітнього середовища для дітей з аутизмом.Найменування теми як предметна рубрика: Освіта. Інклюзивна освіта | Освіта. Дошкільна освіта Тематика: 1374 | 2244Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 376 Освіта, навчання, підготовка особливих груп осіб. Спеціальні школи (інклюзивна освіта)Тип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 376 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19090314 | |
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 373.2 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19080078 |
Ключові слова:
Програма адаптації TEACCH. Простір-тренажер. Орієнтири розбудови бажаного середовища. Технологія перетворення освітнього простору “Класний менеджмент”.
Упровадження інклюзивної освіти — системний процес. Для успішного його перебігу треба створити певні умови, що базуються на грамотному, продуманому і відповідальному підході фахівців. Мають бути підготовлені й дитина з особливими освітніми потребами, і освітнє середовище, яке задовольняє потреби всіх малят, а також потрібна налагоджена узгоджена робота міждисциплінарної команди супроводу. Проблема підготовки дітей з аутизмом до інклюзивної освіти була розкрита у “ДВ”, 2018, № 10. Цю статтю присвячено питанню створення відповідного та безперешкодного освітнього середовища для дітей з аутизмом
Немає коментарів для цієї одиниці.