Модернізаційні процеси в освіті та суспільстві: психотехнології супроводу [Текст] : [монографія] / за ред. П. Д. Фролова ; НАПН України, Ін-т соц. та політ. психології.

Вторинний автор-особа: Редактор, Фролова, П. Д.;Рецензент, Кочубейник, О. М. , д-р психол. наук;Рецензент, Данильченко, Т. В., канд. психол. наукКолективний автор (вторинний): Організація, під егідою якої видано, Національна академія пед. наук України;Організація, під егідою якої видано, Інститут соціальної та політичної психології НАПН України;Видавець, Імекс-ЛТДМова: багатомовність.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2013Опис: 312 с. : табл : Бібліогр. в кінці розд. - 300 пр. (в опр.) ; 60х84 1/16.ISBN: 978-966-189-224-7.Примітки про зміст: Ключові слова: інновації в навчанні, реформа освіти, реформи в Україні Анотація: У монографії представлено погляди соціальних психологів на модернізаційні процеси, аналіз існуючих теорій модернізацій, моделей інноваційних процесів, особливостей сприймання різноманітних інновацій. Значну увагу приділено питанням психотехнологічного супроводу освітніх та суспільних реформ. Описано інтегровану систему технологій, що мають на меті творення максимально об'єктивного, неупередженого та багатогранного (різнобічного) образу реформ. Зокрема, розкриваються сутність технологій збагачення громадської думки, рефлексивного управління, акціональні методи (дослідження дією, надання повноважень, розвиток спроможності) тощо. Висвітлено результати емпіричних досліджень сприймання модернізаційних процесів в освіті та суспільстві, а також проблеми формування їхнього позитивного образу..Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 316.6 Соціальна психологія 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля Список(и), у яких присутня ця одиниця: Педагогіка | Соціальна психологія
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Наукові видання Наукові видання Читальний зал Навчальний фонд Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд 316.6:37/М 74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно ML20100037
Наукові видання Наукові видання Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд 316.6:37/М 74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно ML19090378

Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту соціальної та політичної психології НАПН України
(протокол № 12/12 від 18 грудня 2012 р.)

Ключові слова: інновації в навчанні, реформа освіти, реформи в Україні

У монографії представлено погляди соціальних психологів на модернізаційні процеси, аналіз існуючих теорій модернізацій, моделей інноваційних процесів, особливостей сприймання різноманітних інновацій. Значну увагу приділено питанням психотехнологічного супроводу освітніх та суспільних реформ. Описано інтегровану систему технологій, що мають на меті творення максимально об'єктивного, неупередженого та багатогранного (різнобічного) образу реформ. Зокрема, розкриваються сутність технологій збагачення громадської думки, рефлексивного управління, акціональні методи (дослідження дією, надання повноважень, розвиток спроможності) тощо. Висвітлено результати емпіричних досліджень сприймання модернізаційних процесів в освіті та суспільстві, а також проблеми формування їхнього позитивного образу.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха