Модернізаційні процеси в освіті та суспільстві: психотехнології супроводу [Текст] : [монографія] / за ред. П. Д. Фролова ; НАПН України, Ін-т соц. та політ. психології.
Мова: багатомовність.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2013Опис: 312 с. : табл : Бібліогр. в кінці розд. - 300 пр. (в опр.) ; 60х84 1/16.ISBN: 978-966-189-224-7.Примітки про зміст: Ключові слова: інновації в навчанні, реформа освіти, реформи в Україні Анотація: У монографії представлено погляди соціальних психологів на модернізаційні процеси, аналіз існуючих теорій модернізацій, моделей інноваційних процесів, особливостей сприймання різноманітних інновацій. Значну увагу приділено питанням психотехнологічного супроводу освітніх та суспільних реформ. Описано інтегровану систему технологій, що мають на меті творення максимально об'єктивного, неупередженого та багатогранного (різнобічного) образу реформ. Зокрема, розкриваються сутність технологій збагачення громадської думки, рефлексивного управління, акціональні методи (дослідження дією, надання повноважень, розвиток спроможності) тощо. Висвітлено результати емпіричних досліджень сприймання модернізаційних процесів в освіті та суспільстві, а також проблеми формування їхнього позитивного образу..Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 316.6 Соціальна психологія 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля Список(и), у яких присутня ця одиниця: Педагогіка | Соціальна психологіяТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
Наукові видання | Читальний зал Навчальний фонд | Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд | 316.6:37/М 74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ML20100037 | |
Наукові видання | Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд | Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд | 316.6:37/М 74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ML19090378 |
Поличне розташування: Навчальний фонд Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту соціальної та політичної психології НАПН України
(протокол № 12/12 від 18 грудня 2012 р.)
Ключові слова: інновації в навчанні, реформа освіти, реформи в Україні
У монографії представлено погляди соціальних психологів на модернізаційні процеси, аналіз існуючих теорій модернізацій, моделей інноваційних процесів, особливостей сприймання різноманітних інновацій. Значну увагу приділено питанням психотехнологічного супроводу освітніх та суспільних реформ. Описано інтегровану систему технологій, що мають на меті творення максимально об'єктивного, неупередженого та багатогранного (різнобічного) образу реформ. Зокрема, розкриваються сутність технологій збагачення громадської думки, рефлексивного управління, акціональні методи (дослідження дією, надання повноважень, розвиток спроможності) тощо. Висвітлено результати емпіричних досліджень сприймання модернізаційних процесів в освіті та суспільстві, а також проблеми формування їхнього позитивного образу.
Немає коментарів для цієї одиниці.