Побутовий жанр. Інтер’єр казкового палацу («Образотворче мистецтво», 6-й клас) / Д. Ф. Романченко
Набір: 830, Мистецтво в школі (музика, образотворче мистецтво, художня культура), 1014Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2018. — № 4 (112)Опис: С. 9-10Примітки про зміст: Ключові слова Анотація: Мета: навчальна: розширити знання учнів про жанри живопису; визначити особливості зображення побутових сцен; закріпити знання про закони лінійної перспективи; розвивальна: удосконалювати вміння та навички зображувати інтер’єр у фронтальному розташуванні; розвивати просторове мислення, художньо-практичну компетентність; виховна: прищеплювати любов та ціннісне ставлення до образотворчого мистецтва, інтерес до творчої діяльності. Тип уроку: комбінований урок. .Найменування теми як предметна рубрика: Методика викладання образотворчого мистецтва | Методика викладання художньої культури Тематика: 888 | 1611 | 2689Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37.016 Методика викладання окремих предметів Ресурси он-лайн: текстТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 37 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER18060338 | |
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 37.016 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER18060341 |
Ключові слова:
Мета:
навчальна: розширити знання учнів про жанри живопису; визначити особливості зображення побутових сцен; закріпити знання про закони лінійної перспективи;
розвивальна: удосконалювати вміння та навички зображувати інтер’єр у фронтальному розташуванні; розвивати просторове мислення, художньо-практичну компетентність;
виховна: прищеплювати любов та ціннісне ставлення до образотворчого мистецтва, інтерес до творчої діяльності.
Тип уроку: комбінований урок.
Немає коментарів для цієї одиниці.