Лідерський стиль викладачів вищої школи [Текст] / С. Резнік

Набір: 8382, Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія , 9274Основний автор-особа: Автор, Резнік, С.Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - № 3 Опис: С. 66-77 : Бібліогр.: с. 76-77Примітки про зміст: Ключові слова: авторитарний стиль, ліберальний стиль, демократичний стиль Анотація: Результати проведеного дослідження показали, що викладачі вищої школи найбільшою мірою проявляють демократичний стиль. У той же час практично половина студентів вказують, що авторитарний стиль або притаманний викладачам більшою мірою, ніж інші, або рівною мірою з демократичним та ліберальним. Визначено необхідність цільоспрямованого розвитку у викладачів вищої школи здатності використовувати у навчальній практиці найбільш ефективний демократичний стиль .Найменування теми як предметна рубрика: Освіта. Вища освіта | Менеджмент Тематика: 1885 | 1036Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 378 Вища освіта. Вища школа. Підготовка наукових кадрів | 005 Управління. Менеджмент
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Статті з періодики Статті з періодики Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) 378 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER19100288
Журнали Журнали Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) Доступно PER19100249

Ключові слова: авторитарний стиль, ліберальний стиль, демократичний стиль

Результати проведеного дослідження показали, що викладачі вищої школи найбільшою мірою проявляють демократичний стиль. У той же час практично половина студентів вказують, що авторитарний стиль або притаманний викладачам більшою мірою, ніж інші, або рівною мірою з демократичним та ліберальним. Визначено необхідність цільоспрямованого розвитку у викладачів вищої школи здатності використовувати у навчальній практиці найбільш ефективний демократичний стиль

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха