Основні види реклами та їх характеристика [Текст] / К. Захленюк

Набір: 8550, Трудове навчання, 9514Основний автор-особа: Автор, Захленюк, К.Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - № 10 (142), жовтень Опис: С. 33-43 : Бібліогр.: с. 43Примітки про зміст: Ключові слова: реклама Найменування теми як предметна рубрика: Маркетинг Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 339.138 Маркетинг
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Статті з періодики Статті з періодики Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) 339.138 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER19110197
Газети Газети Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) 37.016 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER19110134

Ключові слова: реклама

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха