Індія, Японія у V–XVI ст. Всесвітня історія. 8 клас [Текст] : Професійна майстерня / О. Л. Поліщук
Набір: 8475, Історія та правознавство, 9677Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - № 28-30 (560-562)Опис: С. 71-75Примітки про зміст: Ключові слова: виховання, ціннісні орієнтації, мотивація навчальної діяльності Анотація: Після цього уроку учні мають: характеризувати особливості розвитку Індії та Японії у V–XVI ст.; аналізувати особливості зовнішньої політики цих країн; пояснювати наслідки проникнення європейців до Індії та Японії; наводити приклади високого рівня розвитку культури Індії та Японі.Найменування теми як предметна рубрика: Методика викладання всесвітньої історії Географічна назва як предметна рубрика: Індія | Японія Тематика: розробка уроку історії | середня школа Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37.016:94 Методика викладання. ІсторіяТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 94 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19110239 | |
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 37.016:94 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19110243 |
Поличне розташування: Систематична картотека (бібліографія) Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
Ключові слова: виховання, ціннісні орієнтації, мотивація навчальної діяльності
Після цього уроку учні мають: характеризувати особливості розвитку Індії та Японії у V–XVI ст.; аналізувати особливості зовнішньої політики цих країн; пояснювати наслідки проникнення європейців до Індії та Японії; наводити приклади високого рівня розвитку культури Індії та Японі
Немає коментарів для цієї одиниці.