Емоційні ситуації в роботі педагога [Текст] : О. Безсонова
Набір: 8568, Палітра педагога, 9532Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - № 5 (115) Опис: С. 12-13Примітки про зміст: Ключові слова: емоційний інтелект Анотація: Щодня вихователю доводиться переживати цілу палітру емоцій — разом з дітьми дивуватися, радіти, сумувати, бути прикладом для них і водночас давати раду власним почуттям. Тож розвинений емоційний інтелект — важлива умова його успішної роботи. Але існують чинники, які негативно впливають на нашу емоційну регуляцію. Пропонуємо розглянути деякі стресові ситуації з професійного життя педагогів та способи їх розв’язання.Найменування теми як предметна рубрика: Психологія. Дитяча психологія | Освіта Тематика: 1792 | 1036Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 373.3 Початкова школа | 159.9 ПсихологіяТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 159.9 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19110255 | |
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Доступно | PER19110152 |
Ключові слова: емоційний інтелект
Щодня вихователю доводиться переживати цілу палітру емоцій — разом з дітьми дивуватися, радіти, сумувати, бути прикладом для них і водночас давати раду власним почуттям. Тож розвинений емоційний інтелект — важлива умова його успішної роботи. Але існують чинники, які негативно впливають на нашу емоційну регуляцію. Пропонуємо розглянути деякі стресові ситуації з професійного життя педагогів та способи їх розв’язання
Немає коментарів для цієї одиниці.