Навчально-пізнавальна екскурсія як засіб соціальної адаптації учнів з порушеннями зору [Текст] / О. В. Кривцунова

Набір: 864, Дитина з особливими потребами, 1052Основний автор-особа: Автор, Кривцунова, О. В. Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2018. — № 6 (42)Опис: С. 4-6Примітки про зміст: Ключові слова Анотація: Питання пошуку інноваційних, ефективних засобів, методів, технологій соціальної адаптації дітей з порушеннями зору є однією з найважливіших проблематик тифлопедагогіки. Соціальна адаптація — це активне пристосування індивіда до умов середовища і результатів цього процесу..Найменування теми як предметна рубрика: Освіта. Інклюзивна освіта Тематика: 4064 | 1038 | 1131 | 3988Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 376 Освіта, навчання, підготовка особливих груп осіб. Спеціальні школи (інклюзивна освіта)
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Журнали Журнали Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) 376 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER18060372
Статті з періодики Статті з періодики Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) 376 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER18060375

Ключові слова:

Питання пошуку інноваційних, ефективних засобів, методів, технологій соціальної адаптації дітей з порушеннями зору є однією з найважливіших проблематик тифлопедагогіки. Соціальна адаптація — це активне пристосування індивіда до умов середовища і результатів цього процесу.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха