Навчально-пізнавальна екскурсія як засіб соціальної адаптації учнів з порушеннями зору [Текст] / О. В. Кривцунова
Набір: 864, Дитина з особливими потребами, 1052Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2018. — № 6 (42)Опис: С. 4-6Примітки про зміст: Ключові слова Анотація: Питання пошуку інноваційних, ефективних засобів, методів, технологій соціальної адаптації дітей з порушеннями зору є однією з найважливіших проблематик тифлопедагогіки. Соціальна адаптація — це активне пристосування індивіда до умов середовища і результатів цього процесу..Найменування теми як предметна рубрика: Освіта. Інклюзивна освіта Тематика: 4064 | 1038 | 1131 | 3988Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 376 Освіта, навчання, підготовка особливих груп осіб. Спеціальні школи (інклюзивна освіта)Тип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 376 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER18060372 | |
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 376 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER18060375 |
Ключові слова:
Питання пошуку інноваційних, ефективних засобів, методів, технологій соціальної адаптації дітей з порушеннями зору є однією з найважливіших проблематик тифлопедагогіки. Соціальна адаптація — це активне пристосування індивіда до умов середовища і результатів цього процесу.
Немає коментарів для цієї одиниці.