Особливості організації уроку в класах, у яких навчаються діти з порушеннями зору / Н. М. Дереглазова
Набір: 864, Дитина з особливими потребами, 1052Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2018. — № 6 (42)Опис: С. 7-8Примітки про зміст: Ключові слова Анотація: Урок — це цілісний, логічний, завершений, обмежений у часі, регламентований обсягом навчального матеріалу основний елемент педагогічного процесу, який забезпечує активну і планомірну навчально-пізнавальну діяльність групи учнів певного віку і рівня підготовки, спрямовану на розв’язання визначених завдань..Найменування теми як предметна рубрика: Освіта. Інклюзивна освіта Тематика: 1038 | 1131Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 376 Освіта, навчання, підготовка особливих груп осіб. Спеціальні школи (інклюзивна освіта)Тип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 376 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER18060372 | |
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 376 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER18060376 |
Ключові слова:
Урок — це цілісний, логічний, завершений, обмежений у часі, регламентований обсягом навчального матеріалу основний елемент педагогічного процесу, який забезпечує активну і планомірну навчально-пізнавальну діяльність групи учнів певного віку і рівня підготовки, спрямовану на розв’язання визначених завдань.
Немає коментарів для цієї одиниці.