Євген Дикий: "Молоді вчені - головне надбання центру [Текст] / М. Короденко
Набір: 8587, Освіта України, 9551Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - № 43 (1629/31) 28 жовтняОпис: С. 8-9Примітки про зміст: Ключові слова: ціннісні орієнтації, стратегічні напрями, зміна поколінь, наукові журнали, кваліфіковане рецензування, наукова робота Анотація: У центрі робота з дітьми вважається одним зі стратегічних напрямів - готується зміна на 20-30 років уперед. Тільки публікації в рецензованих авторитетних наукових журналах є головним показником роботи наукової установи. Молодь має проходити кваліфіковане рецензування, - це фільтр - і якщо наукова робота є справді вартісною, то вона буде опублікована.Найменування теми як предметна рубрика: Освіта | Освіта. Вища освіта Тематика: 2018 | 1187 | 2028Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37 Освіта. Виховання. Навчання. ДозвілляТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 37 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19110291 | |
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Доступно | PER19110171 |
Поличне розташування: Систематична картотека (бібліографія) Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
Ключові слова: ціннісні орієнтації, стратегічні напрями, зміна поколінь, наукові журнали, кваліфіковане рецензування, наукова робота
У центрі робота з дітьми вважається одним зі стратегічних напрямів - готується зміна на 20-30 років уперед. Тільки публікації в рецензованих авторитетних наукових журналах є головним показником роботи наукової установи. Молодь має проходити кваліфіковане рецензування, - це фільтр - і якщо наукова робота є справді вартісною, то вона буде опублікована
Немає коментарів для цієї одиниці.