Емоційний інтелект — ресурс та запорука продуктивності педагога [Текст] / Т. Лигомина

Набір: 8677, Практичний психолог: дитячий садок, 9709Основний автор-особа: Автор, Лигомина, Т.Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - № 11, листопад Опис: С. 4-9Примітки про зміст: Ключові слова Анотація: Щоб запобігти емоційному вигоранню та зберегти власні ресурси, педагог має володіти високим рівнем емоційного інтелекту. Він дає фахівцеві змогу контролювати поведінку й ефективно комунікувати з оточенням — дітьми та їхніми батьками, колегами, керівництвом. Подбайте про ресурсний стан колег — проведіть для них спеціальне тренінгове заняття.Найменування теми як предметна рубрика: Освіта. Дошкільна освіта Тематика: 1792 | 1265Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 373.2 Дошкільна освіта
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Статті з періодики Статті з періодики Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) 373.2 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER19110299
Журнали Журнали Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) 159.9:373.2 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER19110268

Ключові слова:

Щоб запобігти емоційному вигоранню та зберегти власні ресурси, педагог має володіти високим рівнем емоційного інтелекту. Він дає фахівцеві змогу контролювати поведінку й ефективно комунікувати з оточенням — дітьми та їхніми батьками, колегами, керівництвом. Подбайте про ресурсний стан колег — проведіть для них спеціальне тренінгове заняття

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха