Емоційний інтелект — ресурс та запорука продуктивності педагога [Текст] / Т. Лигомина
Набір: 8677, Практичний психолог: дитячий садок, 9709Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - № 11, листопад Опис: С. 4-9Примітки про зміст: Ключові слова Анотація: Щоб запобігти емоційному вигоранню та зберегти власні ресурси, педагог має володіти високим рівнем емоційного інтелекту. Він дає фахівцеві змогу контролювати поведінку й ефективно комунікувати з оточенням — дітьми та їхніми батьками, колегами, керівництвом. Подбайте про ресурсний стан колег — проведіть для них спеціальне тренінгове заняття.Найменування теми як предметна рубрика: Освіта. Дошкільна освіта Тематика: 1792 | 1265Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 373.2 Дошкільна освітаТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
Статті з періодики | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 373.2 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19110299 | |
Журнали | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 159.9:373.2 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19110268 |
Поличне розташування: Систематична картотека (бібліографія) Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
Ключові слова:
Щоб запобігти емоційному вигоранню та зберегти власні ресурси, педагог має володіти високим рівнем емоційного інтелекту. Він дає фахівцеві змогу контролювати поведінку й ефективно комунікувати з оточенням — дітьми та їхніми батьками, колегами, керівництвом. Подбайте про ресурсний стан колег — проведіть для них спеціальне тренінгове заняття
Немає коментарів для цієї одиниці.