Корекційна програма «Розвиток емоційно-вольової сфери учнів з особливими потребами» [Текст] / Л. Г. Топчій
Набір: 864, Дитина з особливими потребами, 1052Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2018. — № 6 (42)Опис: С. 23-30Примітки про зміст: Ключові слова Анотація: Мета: пом’якшення емоційного дискомфорту в учнів; підвищення їхньої активності і самостійності; усунення вторинних особистісних реакцій — агресивності, підвищеної збудженості, тривожності; корекція самооцінки; формування емоційної стійкості та саморегуляції..Найменування теми як предметна рубрика: Освіта. Інклюзивна освіта Тематика: 1038 | 1792 | 1041Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 376 Освіта, навчання, підготовка особливих груп осіб. Спеціальні школи (інклюзивна освіта) | 159.9 ПсихологіяТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 376 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER18060372 | |
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 376 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER18060382 |
Ключові слова:
Мета: пом’якшення емоційного дискомфорту в учнів; підвищення їхньої активності і самостійності; усунення вторинних особистісних реакцій — агресивності, підвищеної збудженості, тривожності; корекція самооцінки; формування емоційної стійкості та саморегуляції.
Немає коментарів для цієї одиниці.