Корекційна програма «Розвиток емоційно-вольової сфери учнів з особливими потребами» [Текст] / Л. Г. Топчій

Набір: 864, Дитина з особливими потребами, 1052Основний автор-особа: Автор, Топчій, Л. Г. Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2018. — № 6 (42)Опис: С. 23-30Примітки про зміст: Ключові слова Анотація: Мета: пом’якшення емоційного дискомфорту в учнів; підвищення їхньої активності і самостійності; усунення вторинних особистісних реакцій — агресивності, підвищеної збудженості, тривожності; корекція самооцінки; формування емоційної стійкості та саморегуляції..Найменування теми як предметна рубрика: Освіта. Інклюзивна освіта Тематика: 1038 | 1792 | 1041Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 376 Освіта, навчання, підготовка особливих груп осіб. Спеціальні школи (інклюзивна освіта) | 159.9 Психологія
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Журнали Журнали Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) 376 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER18060372
Статті з періодики Статті з періодики Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) 376 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER18060382

Ключові слова:

Мета: пом’якшення емоційного дискомфорту в учнів; підвищення їхньої активності і самостійності; усунення вторинних особистісних реакцій — агресивності, підвищеної збудженості, тривожності; корекція самооцінки; формування емоційної стійкості та саморегуляції.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха