Дайте дитині відчути відповідальність [Текст] / В. Сорока : Успішний учитель
Набір: 8587, Освіта України, 9551Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - № 45 (1631/33) 11 листопадаОпис: С. 14-15Примітки про зміст: Ключові слова: освітній процес, змішане навчання, мислення, пам'ять Анотація: Вчителька - за формувальне оцінювання. Оцінка лякає і відштовахує. А коли ти даєш дитині зворотній зв'язок, вона розуміє, що помилка - це не критично, це зовсім інші сприйняття предмета і навчання. Література й історія - уроки, які без аспекту розвитку критичного мислення навряд чи можна вважати повноцінними. Аналіз і постановка запитань мають бути їх складовою.Найменування теми як предметна рубрика: Методика викладання української літератури Тематика: методи прийоми техніки | педагогічна майстерність | критичне мислення | мотивація навчання | інтерактивні технології | змішане навчання Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37.016 Методика викладання окремих предметівТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 37.016 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19120018 | |
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Доступно | PER19110171 |
Ключові слова: освітній процес, змішане навчання, мислення, пам'ять
Вчителька - за формувальне оцінювання. Оцінка лякає і відштовахує. А коли ти даєш дитині зворотній зв'язок, вона розуміє, що помилка - це не критично, це зовсім інші сприйняття предмета і навчання. Література й історія - уроки, які без аспекту розвитку критичного мислення навряд чи можна вважати повноцінними. Аналіз і постановка запитань мають бути їх складовою
Немає коментарів для цієї одиниці.