Копірайтинг та особливості його викладання майбутнім фахівцям у галузі соціальних комунікацій [Текст] / Марія Звєгинцова

Набір: 8765, Вісник книжкової палати, 9797Основний автор-особа: Автор, Звєгинцова, М.Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - № 10(279). - ЖовтеньОпис: С. 20-24 : Бібліографія: С. 24Примітки про зміст: Ключові слова: копірайтінг, викладання копірайтингу, реклама, PR, неймінг, слоган, легенда бренда, SEO, текст, контекстуальне мислення Анотація: Статтю присвячено особливостям викладання копірайтингу, загальним етапом курсу, концептуалізації його контенту. Потреба цілісного бачення рекламної й РR-стратегії просування, контекстуального мислення копірайтера та практичного використання теоретичних знань із суміжних курсів є базовими тезами статті. Три етапи умовного поділу курсу експлікують можливий спосіб формування саме такого концептуального мислення в майбутніх фахівців. І - етап - пошук ідей або нового погляду на унікальну торгову пропозицію, що відповідає потребам цільової аудіторії. ІІ-й етап - відображення унікальної пропозиції в імені, слогані й легенді бренда. ІІІ-й етап - технічна адаптація рекламних систем, підвищенню конверсії сайтів, написанню текстів-промоцій для блогів і соцмереж. У статті роботу копірайтера описано як системну діяльність, що охоплює не лише написання, а й ефективне просування рекламних текстів. Серед обов'язкових професійних рис копірайтера виокремлено здатність до контекстуального мислення, що передбачає контроль рекламной й загальномаркетинговой інформації на різних рівнях промоції товару чи послуги. Також до контекстуального мислення успішного копірайтера віднесено його мультифункціональність і професійну грамотність, тобто вміння працювати в будь-яких сегментах копірайтингу й за вільно перефокусовувати увагу з одного сегмента та інший.Найменування теми як предметна рубрика: Освіта. Вища освіта | Освіта. Університети Тематика: 1017 | 1187Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 378.4 Університети
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Статті з періодики Статті з періодики Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) 378.4 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER19120073
Журнали Журнали Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) 02 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER19120013

Ключові слова: копірайтінг, викладання копірайтингу, реклама, PR, неймінг, слоган, легенда бренда, SEO, текст, контекстуальне мислення

Статтю присвячено особливостям викладання копірайтингу, загальним етапом курсу, концептуалізації його контенту. Потреба цілісного бачення рекламної й РR-стратегії просування, контекстуального мислення копірайтера та практичного використання теоретичних знань із суміжних курсів є базовими тезами статті. Три етапи умовного поділу курсу експлікують можливий спосіб формування саме такого концептуального мислення в майбутніх фахівців. І - етап - пошук ідей або нового погляду на унікальну торгову пропозицію, що відповідає потребам цільової аудіторії. ІІ-й етап - відображення унікальної пропозиції в імені, слогані й легенді бренда. ІІІ-й етап - технічна адаптація рекламних систем, підвищенню конверсії сайтів, написанню текстів-промоцій для блогів і соцмереж. У статті роботу копірайтера описано як системну діяльність, що охоплює не лише написання, а й ефективне просування рекламних текстів. Серед обов'язкових професійних рис копірайтера виокремлено здатність до контекстуального мислення, що передбачає контроль рекламной й загальномаркетинговой інформації на різних рівнях промоції товару чи послуги. Також до контекстуального мислення успішного копірайтера віднесено його мультифункціональність і професійну грамотність, тобто вміння працювати в будь-яких сегментах копірайтингу й за вільно перефокусовувати увагу з одного сегмента та інший

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха