Взаємозв'язок мовлення й інтелекту [Текст] : Причини порушень психічного розвитку / Т. Іванова
Набір: 5062, Дефектолог, 5782Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2019. - 11 (155), листопад Опис: С. 4-19 : Бібліогр.: с. 19Примітки про зміст: Ключові слова Анотація: Мультидисциплінарність науки про мовлення. Якщо дитина відстає в мовленнєвому розвитку. Причини відставання в мовленнєвому розвитку. Домінантність півкуль головного мозку. Особливості дітей з різним півкульним домінуванням. Особливості вправ для стимулювання мозкових півкуль. Діти з оборонними реакціями.Найменування теми як предметна рубрика: Освіта. Інклюзивна освіта Тематика: розвиток мовлення | вади розумового розвитку Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 376 Освіта, навчання, підготовка особливих груп осіб. Спеціальні школи (інклюзивна освіта)Тип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
Статті з періодики | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 376 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER20010203 | |
Підписка | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 376 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER19020223 |
Ключові слова:
Мультидисциплінарність науки про мовлення.
Якщо дитина відстає в мовленнєвому розвитку.
Причини відставання в мовленнєвому розвитку.
Домінантність півкуль головного мозку.
Особливості дітей з різним півкульним домінуванням.
Особливості вправ для стимулювання мозкових півкуль.
Діти з оборонними реакціями
Немає коментарів для цієї одиниці.