Як стати компетентним педагогом? [Текст] : Ч. 2. Мислимо критично / І. П. Підласий ; [гол. ред. В. В. Григораш]
Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Харків : Основа, 2019Опис: 128 с. : рис., табл : б. т ; 60х90/16.ISBN: 978-617-00-3625-4.Серія: Бібліотека журналу "Управління школою", Вип.4 (195)Примітки про зміст: Ключові слова: пошуково-дослідницька діяльність Анотація: У другій частині книги описано технологію проектування компетентнісного уроку, актуалізовано проблему організації дослідницької діяльності учнів, описано шляхи упровадження компетентнісного тестування. Для керівників закладів освіти, широкого кола.Тематика: 1036Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля Список(и), у яких присутня ця одиниця: ПедагогікаТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
Навчальні видання | Читальний зал Навчальний фонд | Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд | 37.013(07) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ML20020102 |
Поличне розташування: Навчальний фонд Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
37.013 /В-12 Мистецтво навчати. Як підготувати дитину до реального життя | 37.013 /Л-36 Історія педагогіки : підручник | 37.013(07) Як стати компетентним педагогом? | 37.013(07) Як стати компетентним педагогом? | 37.013(075.8) Індивідуальність учителя: теорія і практика | 37.013(075.8) /Д 50 Інноваційні педагогічні технології : навч. посіб. | 37.013(075.8) /С 42 Історія української педагогіки : Ілюстрований навчальний посібник |
Ключові слова: пошуково-дослідницька діяльність
У другій частині книги описано технологію проектування компетентнісного уроку, актуалізовано проблему організації дослідницької діяльності учнів, описано шляхи упровадження компетентнісного тестування.
Для керівників закладів освіти, широкого кола
Немає коментарів для цієї одиниці.