Інтернет-маркетинг : Навчальний посібник / І. П. Литовченко, В. П. Пилипчук

Основний автор-особа: ЛитовченкоАльтернативний автор-особа: ПилипчукМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : Центр учбової літератури, 2008Опис: 184 сISBN: 978-966-364-676-3.Анотація: Навчальний посібник розроблений для підготовки магістрів зі спеціальності «Маркетинг». В роботі розглядаються концепція та методологія Інтернет маркетингу, особливості віртуального середовища щодо маркетингових досліджень, формування товарів та їх ціноутворення, специфіки розподілу та просування в Інтернеті. Досліджуються вимоги стосовно ефективного функціонування web сайту підприємства. Розглянуті типові стратегічні рішення в Інтернет маркетингу, досвід впровадження ефективних бізнес моделей. Теоретичні розділи закінчуються питаннями щодо самоконтролю знань студентів. Практичний розділ включає тести та завдання для самостійної роботи. Для викладачів та студентів економічних спеціальностей, науковців.Ресурси он-лайн: е-Полиця | Текст Список(и), у яких присутня ця одиниця: Маркетинг | Інформаційна діяльність
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Open access document Open access document Електронний читальний зал Електронний читальний зал 339.138 (075.8) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно

Навчальний посібник розроблений для підготовки магістрів зі спеціальності «Маркетинг». В роботі розглядаються концепція та методологія Інтернет маркетингу, особливості віртуального середовища щодо маркетингових досліджень, формування товарів та їх ціноутворення, специфіки розподілу та просування в Інтернеті.
Досліджуються вимоги стосовно ефективного функціонування web сайту підприємства. Розглянуті типові стратегічні рішення в Інтернет маркетингу, досвід впровадження ефективних бізнес моделей. Теоретичні розділи закінчуються питаннями щодо самоконтролю знань студентів. Практичний розділ включає тести та завдання для самостійної роботи.
Для викладачів та студентів економічних спеціальностей, науковців

Навчальний посібник розроблений для підготовки магістрів зі спеціальності «Маркетинг». В роботі розглядаються концепція та методологія Інтернет маркетингу, особливості віртуального середовища щодо маркетингових досліджень, формування товарів та їх ціноутворення, специфіки розподілу та просування в Інтернеті.
Досліджуються вимоги стосовно ефективного функціонування web сайту підприємства. Розглянуті типові стратегічні рішення в Інтернет маркетингу, досвід впровадження ефективних бізнес моделей. Теоретичні розділи закінчуються питаннями щодо самоконтролю знань студентів. Практичний розділ включає тести та завдання для самостійної роботи.
Для викладачів та студентів економічних спеціальностей, науковців

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха