376

Осадча, О. М.

Аспекти інклюзивного сучасного закладу освіти [Текст] = О. М. Осадча // Управління школою — , 2019. - № 1-3 (589-591). — С. 55-58 — Бібліогр.: с. 58.

УДК 376

Освіта. Інклюзивна освіта Освіта

управління закладом освіти інновації в навчанні

УДК 376

Читальний зал (бібліографія) [PER19020439]

Анотація:Мета статті: проаналізувати основні бар’єри та перспективи на шляху до впровадження інклюзивної освіти в Україні; провести моніторингове дослідження серед населення з метою визначення обізнаності людей щодо ідеї та сутності інклюзивної освіти.

В Україні реалізацію інклюзивного підходу до навчання дітей із особливостями психофізичного розвитку розглядають вчені в контексті перспектив і можливостей подальшого розвитку системи спеціальної освіти.

Для України інклюзивна освіта — педагогічна інновація, що перебуває на стадії впровадження, а тому в підґрунті інклюзивної освіти перебуває ідеологія, яка виключає будь-яку дискримінацію дітей, забезпечує рівне ставлення до всіх людей, але створює особливі умови для дітей, що мають особливі освітні потреби

Зміст: