159.9
Ларін, Д.
"Прогресивні" педагогічні ідеї, або Чому наші діти досі не вундеркінди? / Дмитро Ларін // Дефектолог — , 2019. - № 2 (146). - Лютий. — С. 4-5 —
УДК 159.937
Дитяча психологія
гра
УДК 159.937
Читальний зал (бібліографія) [PER19020476]
Примітки:Батьки завжди бажають своїм дітям найкращого. Прагнення виховати покоління розумних, здорових та творчих дітей іноді штовхає на псевдорозумні кроки. Потрапляючи на гачок шкурно-практичної літератури про ранній розвиток, батьки витрачають гроши на десятки розвивальних ігор, інтерес до яких діти втрачають уже за півгодини, завантажують електронні застосунки для розвитку розумових здібностей, годують "розумними" вітамінами й чекають на диво-результат. Не можна стверджувати, що жоден із запропонованих методів не працює, але пропонуємо критично проаналізувати найпоширеніші "прогресивні" ідеї щдо розвитку розумових здібностей нового покоління
Зміст: