Хлонь, І.

Гаджет на занятті - допомога чи завада? [Текст] : з досвіду використання завдань з QR-кодами на уроках літератури / І. Хлонь // Всесвітня література в школах України — , 2019. — № 1-2 (451-452). — С. 10-12 — Бібліогр.: с. 12.

Методика викладання всесвітньої літератури

Гофман

розробка уроку літератури комунікативна компетентність інформаційні технології в освіті література Німеччини ІКТ педагогічна майстерність методи прийоми техніки гаджети

Читальний зал (бібліографія) [PER19030049]

Анотація:Романтизм у Німеччині. Ернст Теодор Амадей Гофман. Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер. Гофман як представник гротескної течії романтизму. Віхи мистецкого шляху. Протиставлення філістерів та ентузіастів як провідний конфлікт творчості Гофмана

Зміст: