37

Жаркова, Р.

Гендерно чутливе читання дитячих казок : Формування уявлень про стать і гендер засобами літературних творів / Роксолана Жаркова // Учитель початкової школи — , 2019. - № 2. — С. 6-9 —

УДК 37

Освіта

початкова школа гендерне виховання

УДК 37

Читальний зал (бібліографія) [PER19030058]

Анотація:Як грамотно пояснити дітям питання гендеру, гендерних взаємин? Як навчити їх приймати і комфортно проживати свою інакшість? Дитяча література як засіб вирішення цих питань: приклади аналізу творів в контексті гендерного питання.

Останнім часом в інформаційному просторі України нового осмислення
набули питання гендеру, гендерних взаємин, гендерної політики, сексизму*.
І система освіти, яка посідає визначальне місце у формування гендерної культури дітей, реагує на нові запити суспільства. Педагог має своєчасно й грамотно, без додавання дискримінаційних маркерів пояснити учням сутність суспільних ролей осіб різних статей, навчити усвідомлювати і проживати свою гендерну ідентичність.
Ефективним засобом у цій непростій справі є дитяча література. Розкриємо її можливості в гендерному вихованні молодших школярів.

Гендер (від англ. gender рід) — соціокультурна, символічна конструкція статі, що покликана
визначати конкретний асоціативний зв’язок, забезпечувати повноцінну комунікацію та підтримувати соціальний порядок

Зміст: